Sunday 6 October 2013

LESS IS MORE

LESS IS MORE ;)

Datin Juma selalu cakap, less is  more. Apa yg less? Diskaun ker huhu...Less mekap maksudnya, more natural dan cantik.

Haa macam juga Dato Siti Nurhalliza saya suka tengok wajahnya yang kurang mekap, nampak lebih jelita dan muda.

Tadi berwhatsapp dengan anak biz, dia citer pasal Shaklee pada kawan2 usrahnya. Haa dia tak nak citer pun, tapi sebab geng usrahnya tanya dia makan apa.

Betul, kaum ibu yang amik supplemen (tak kisah lah supplemen apapun jenama) sebenarnya nampak lebih segar, energetic, dan lebih sihat.

Sebab bagi sesetengah orang yang tidak mengambil supplemen (bukan semua) kalo kurus, kurusnya yang pucat, wajah lesu mungkin kerana kurang iron zat besi dalam badan macam saya dulu lah lepas bersalin anak pertama. Dah 5 bulan pun pucat lesi sampai tiap hari anak murid tanya "ustazah sakit ke? ", bibir pulak kering semacam.  kalo yang jenis berisi pulak, berisi yang cepat letih, atau ada penyakit .

Kawan2 saya pun cakap sejak amal supplemen Shaklee dah jarang mintak  suami tolong urutkan sebab bertenaga dan segar semacam, alhamdulillah100x.

 Kolagen mula menyusut seawal usia 25 tahun. Kolagen memain peranan untuk kesihatan sendi, kesihatan tulang, kesihatan mata dan tentunya kesihatan dan kesuburan kulit.

Oh ya, bulan ni plak promo kolagen, amik 3-4 kotak terus buat stok. Sape nak bagi harga rendah menjunam ni kan.

Nak up lagi pulun vita C hujung bulan ni. Sebab vitamin C membantu penghasilan kolagen.

Supplemen ni hanya makanan tambahan, nak tak nak terpulang. Saya pilih untuk mengamalkanya sebab saya tak suka jamu ngeh3

Saya pilih untuk sihat, anda  bagaimana?

Info dan order:
Emelia Elza    012-9488265  * Id Shaklee 910243 * Pengedar Sah Shaklee anda

No comments: