Thursday 9 January 2014

ADA APA DENGAN ALFALFA SHAKLEE ??

Assalamualaikum semua sahabat dan pengunjung blog. Bulan ini sempena promo Alfalfa belian 6 botol percuma 1 harga terhangat di pasaran, saya ingin berkongsi dengan anda semua mengapa Alfalfa Complex begitu istimewa berbanding Alfalfa jenama lain yang terdapat di pasaran.

Alfalfa Complex merupakan formula Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr Shaklee dalam tahun 1950an.

Dalam banyak jenis rumpun Alfalfa, Shaklee memilih Alfalfa jenis Medicago Sativa secara organik di California yang bebas pestisid, herbasid dan menggunakan baja bebas kimia.

Alfalfa juga dikenali sebagai RAJA SEGALA TUMBUHAN  kerana 1001 khasiatnya. Medicago sativa memiliki gred yang paling tinggi dalam rumpunan keluarga Alfalfa. Uniknya akarnya yang panjang sehingga 20 kaki ke dalam tanah menyerap pelbagai nutrisi. Daun Alfalfa yang matang kaya dengan klorofil. Daun daun ini dikering kan secara semulajadi bagi memastikan kualitinya terjamin dan mengekalkan nutrisi yng terkandung di dlamnya. Setiap tablet mengandungi 300mg Alfalfa.

Haa menarik kan...sungguh banyak kebaikan Alfalfa ini. Antara nya sangat baik untuk pesakit  # GOUT # sebab Alfalfa ada saponin yang bertindak menyerap asid urik dan meneutralkan asid badan.

# KOLESTEROL # LEMAK kajian klinikal menunjukkan penggunaan jangka masa panjang daripada Alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol ,mencegah penyakit jantung , strok dan darah tinggi.

Sempena bulan JANUARI PROMO ALFALFA ini harga terendah lagi jimat ini lah masanya.

Nak 1 botol ? 2 botol atau 3 ? Besar atau kecil 330biji @ 700biji hubungi saya untuk lebih penjimatan.

012- 9488265 (EMELIA )
SID 910243

FB: LADANG VITAMIN - MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI


LADANG VITAMIN - MEMBINA KESETIAAN

MELALUI KUALITI

---------------------
Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 


Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.

COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin

No comments: