Sunday 15 March 2015

PERSEDIAAN HADAPI GST :

GST : ikat perut atau cari pendapatan sampingan
----------------------------------------------
Boleh dikatakan semua barangan ada pertambahan harga selepas GST sebanyak 6% termasuk barangan dan supppplemen Shaklee . Harga tidak naik tetapi bayaran tambahan cukai sebanyak 6% perlu ditambah termasuk kos pos 6%. Misalnya anda biasa pos barang berharga RM10 bulan depan dah jadi RM10.60.

Buat pelanggan pelanggan Shaklee yang saya hormati, anda tentu masih ingat berapa harga barang yang anda beli daripada saya selama ini kan. Cuma bayangkan pertambahan total siap pos + 6% cukai GST.

Sediakan stok keperluan harian ,mingguan seperti susu anak dan lain lain secukupnya. Sekurang kurangnya manusia akan terbiasa dengan keadaan baru (GST) selepas 3 bulan. Mereka akan mula lupa dan bole menerima situasi ini.

‪#‎sedang‬ berlangsung PROMO ESP, ZINK ,VITA LEA FOR CHILDREN sehingga 28 Mac 2015. Bulan depan, kita bersedia dengan sebarang kemungkinan ekonomi yang tidak terjangkau dek akal fikiran

 Tahniah jika anda seorang yang mempunyai pekerjaan atau pekerjaan smpingan. Ia penting untuk membantu menyara kos sara hidup masa kini.
----------------------
Saya adalah pengedar Shaklee kawasan Temerloh/Mentakab dan Bera. Poslaju kke seluruh malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Pos percuma untuk setiap pembelian VIVIX .

Emelia Jamaluddin
012-9488 265
Shaklee Id 910243

Ladang Vitamin- membina kesetiaan melalui kualiti

No comments: