Sunday 1 March 2015

PETUA KULIT TEGANG DAN ANJAL SEMULAJADI

TAHUKAH ANDA ??

Untuk mendapatkan kulit yang pejal dan licin bergantung kepada protein yang baik kualitinya. Komponen komponen utama kulit anda ialah keratin, kolagen dan elastin yang semuanya dihasilkan daripada protein yang mencukupi. KERATIN ialah lapisan luar kulit anda yang boleh dilihat. KOLAGEN memberikan kulit anda sokongan yang sihat, dan menjadikan lapisan kulit kuat dan kukuh untuk mewujudkan kelicinan . ELASTIN menegangkan kulit dan membolehkannya menegang dan mengendur seperti gelang getah. Haaa...bagaimanakah kita nak dapatkan sumber protein seharian? Berapa kilo daging kena ambil untuk zat protein yang mencukupi ? Berapa biji telur pula yang harus ditelan untuk mendapatkan sumber protein harian kita ? Atau berapa gelas susu supaya kita mendapat bekalan protein yang mencukupi.



   
Sebelum ini , saya pernah mencuba beberapa jenama soy protein daripada jenama CXXXXX, AXXXX dan nampaknya ia tidak berapa serasi dengan saya. Kadang kadang saya rasa kembung semacam hehe..dari sudut rasa pula memang biasa biasa aje. Hasilnya?? Mungkin kerana jarang ambil dan kurang konsisten maka kesan pun tak berapa ketara. Tetapi, sejak pertama kali minum ESP Energizing soy protein dari Shaklee, saya dapati beberapa perubahan pada diri dari segi tenaga. dan kesihatan kulit .  Memang terbaik diambil oleh ibu hamil untuk boost tenaga dan kulit yang cantik..2 dalam 1 , anak pun cantik kulit tau. Bagi ibu sedang dalam pantang, sudah tentulah ESP memberi tenaga segera dan mempercepat proses pemulihan luka bersalin samada luaran atau dalaman. Tak percaya? Orang yang dah melalui pembedahan pun sangat baik ambil ESP ni untuk pemulihan luka dalaman. Bagi wanita yang menyusukan anak juga mendapat faedah besar dari ESP ini. Bekalan susu yang meriah kerana ESP menggalakkan penghasilan susu ibu, membuat kan ibu rasa lebih segar dan energetic serta bonus kulit yang cerah dan cantik..

Ahhaaaa..jangan percayakan cakap saya tapi alamilah sendiri rasa hebat setelah mengamalkan ESP . Bagi yang tak suka kan soya seperti saya, jangan risau, kerana ESP tidak terasa soya sangat dan ia dalam perasa Vanilla. Dan rasanya tentu ramai yang tak sabar nak menikmati segelas ESP lepas ni kan..haaa..ini lah pilihan saya sejak 3 tahun lalu. Memang tak tukar jenama dah ! hihi



Berita baik buat yang baru nak cuba ESP atau penggemar tegar ESP. Bulan Mac kembali dengan promosi ESP beli 6 percuma 1. Jangan lepaskan peluang ini. Jom rembat 2-3 tong terus.. Ehem ehem...kalo nak ESP pm saya cepat cepat tau :)



Emelia Jamaluddin
Pengedar Shaklee 910243
012-9488 265


Berita baik untuk warga Temerloh kini boleh mendapatkan barangan dan supplemen Shaklee daripada saya pengedar Shaklee Temerloh. Penghantaran melalui poslaju ke seluruh Malaysia Termasuk Sabah dan sarawak. SMS whatsapp 012-9488 265 untuk cara bayaran, konsultasi dan info lanjut.

Ingat Shaklee ingat saya...nak Shaklee cari saya tau ! hehe 

No comments: