Monday 20 January 2014

Kolagen sebelum tidur atau waktu pagi??

P

Shaklee Collagen Powder..2bulan pertama jer minum setiap hari ..

Lepas abis tempoh 2 bulan tu (4 kotak x 15 sachet = 60 sachet @60 hari ) dah boleh selang sehari.

Maknanya kotak ke5 diambil selang sehari. Jimat memang jimat.

Collagen diambil bukan untuk menjadikan seseorang muda. Tapi sekurang kurangnya melambatkan proses penuaan, masalah kulit kering  dan kasar serta memudarkan garis halus.

Oh ya..minum hari ni bukan terus muda 2 minggu kemudian. Tapi untuk melambatkan proses penuaan dengan cara yang selamat.

Waktu terbaik ambil kolagen sebelum makan masa perut kosong kerana lebih mudah menyerap kolagen. ATAU Waktu malam sebelum tidur kerana sel sel kulit diperbaharui waktu kita sedang tidur.

Mommies yg berumur lewat 20an dan menjangkau 30an eloklah amalkan dari sekarang. Jangan salahkan kolagen jika tak dapat menegangkan kulit yang kendur.

Oh ya. Air minuman yang mencukupi juga penting untuk kulit yang bersih dan sihat. Tak susah pun. Nak tak nak jer.

Jom sama sama berkolagen sebelum tidur. Esok tak yah pikir dah nak selang 2 jam baru makan sarapan.  Kalo amik malam ni terus zzzzz ....

Saya pengedar sah Shaklee anda. Kalo nak Shaklee cari saya tau. Saya di Temerloh , Bera, kerayong, Mentakab.

Nak pos pun boleh. Jom hunungi saya untuk kolagen Shaklee anda atau suplemen lain.

Jom sihat dan cantik bersama saya dan Shaklee

012-9488265
Id Shaklee 910243
Pn Emelia Elza

Fb ; Ladang Vitamin - Membina kesetiaan melalui kualiti

No comments: