Showing posts with label TESTIMONI VIVIX. Show all posts
Showing posts with label TESTIMONI VIVIX. Show all posts

Sunday, 20 July 2014

VIVIX PALING EKSKLUSIF DARI SHAKLEE

Assalamualaikum semua sahabat pembaca budiman...ini lah  VIViX satu satunya supplemen paling eksklusif dari Shaklee..paling tip  top  dan mengetop gitu dalam Shaklee.

Kalo kelompok beg tangan tu macam PRADA lah...haa..sebab apa ? kerana khasiat VIVIX ni dapat membantu memperbaiki sel sel DNA yang rosak.

Tahukah anda ?

1 SUDU VIVIX ada 15 polyphenols. Fungsi polyphenols adalah anti radang.

Dan apakah itu POLYPHENOLS ??

POLIFENOL @ POLYPHENOLS  merupakan sebatian tumbuhan yang mempunyai khasiat antioksida tertinggi terhadap kesan penuaan sel.



Kajian menyarankan pengambilan diet dalam tumbuhan polifenol kerana ia berupaya memberi perlindungan  terhadap penyakit akibat daripada kesan penuaan seperti penyakit jantung, diabetes dan penyakit-penyakit saraf(neurodegenerative)

Salah satu polifenol yang kuat adalah RESVERATROL, di mana ia terbukti dapat melambatkan proses penuaan di peringkat sel. Tumbuhan polifenol  kuat yang lain seperti asid fenolik,ellagitannins, anthocyanins, dan proanthocyanidins juga didapati dapat memberi kesan positif terhadap lanjut usia pada tahap selular.

Polifenol-polifenol ini ini banyak terdapat di dalam polygonum cuspidatum,  anggur Muscadine, Elderberry Eropah dan Lobak Ungu.

---------------------
Bulan ni promosi VIVIX harga runtuh bagi ahli Shaklee. Beli 6 percuma 1.

SMS WA PM inbox untuk tempahan /maklumat lanjut

Rakan pengedar Shaklee Malaysia
SID 910243

EMELIA JAMALUDDIN
012-9488 265


 

Saturday, 19 July 2014

TESTIMONI VIVIX : SAKIT SENDI/ ULSER MULUT

TESTIMONI VIVIX : Sakit sendi dan ulser mulut



Assalamualaikum semua sahabat, bahagia tak jika ada perubahan positif pada mak kita berbanding sebelum sebelum ni.. macam Puan SueMaya ni belum sampai seminggu bagi ibunya Vivix bila call ibunya cergas semacam. Ye lah kalo sebelum ni beliau sendiri susah nak faham percakapan ibunya kerana sakit mulut / ulser dalam mulut.


Satu perkara yang best lagi bila sakit sendi ibunya dah beransur hilang..alhamdulillah..siapa lah yang tak teruja mendengar perkhabaran macam ni kan..

Jom kita lihat bagaimana VIVIX berfungsi :

VIVIX bertindak melalui 4 tindakan :


1- Melindungi dan memperbaiki sellular DNA

2-Mengaktifkan pengawalan genetik utama, menolong melambatkan penuaan tahap sellular

3-Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4-Ramuan VIVIX 10x lebih kuat dari resveratrol untuk melambatkan pembentukan protin AGE




PROMOSI VIVIX SAH SEHINGGA 31 JULAI 2014

SMS WHATSAPP PM

Emelia Jamaluddin

012-9488 265

Ladang Vitamin - membina kesetiaan melalui kualiti

TESTIMONI VIVIX : KENCING MANIS / DARAH TINGGI

TESTIMONI VIVIX : Kencing manis, darah tinggi, sakit sendi dan ulser mulut

VIVIX bertindak melalui 4 tindakan :


1- Melindungi dan memperbaiki sellular DNA

2-Mengaktifkan pengawalan genetik utama, menolong melambatkan penuaan tahap sellular

3-Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4-Ramuan VIVIX 10x lebih kuat dari resveratrol untuk melambatkan pembentukan protin AGE


PROMOSI VIVIX SAH SEHINGGA 31 JULAI 2014

SMS WHATSAPP PM

Emelia Jamaluddin

012-9488 265

Ladang Vitamin - membina kesetiaan melalui kualiti

Friday, 18 July 2014

LAGI LAGI TESTIMONI VIVIX

LAGI LAGI TESTIMONI VIVIX : KENCING MANIS

Semuanya dengan izin Allah jua.

Sakit cari ubat. Mati itu pasti. Berikhtiar selagi boleh.

PM SMS WA untuk tempahan / maklumat lanjut :

Emelia



012-9488 265

Ladang Vitamin membina kesetiaan melalui kualiti

Wednesday, 9 July 2014

TESTIMONI VIVIX : KENCING MANIS / DARAH TINGGI

Assalamualaikum semua sahabat...ni testimoni Vivix dari Puan Nurul Azliza. Katanya ibu mertuanya dah boleh makan benda manis ketika pergi kenduri.. ye lah..memang makan nak kena jjaga walaupun kita ambil Vivix ni kan..tapi alhamdulillah ibu mertua beliau gula nya terkawal walaupun dah dapat makan makanan manis..

haaa tapi jjangan ,lah selalu telan yang manis manis ye..sayang badan kan...sayang jantung kan...lagi pun tahukah anda manis yang terlampau adalah makanan kanser ?

Oh ya..bulan ni promosi Vivix belian 6 percuma 1..harga memang superb...hubungi saya iuntuk tempahan saya akan poskan kepada anda.

Anda nak lagi murah ? Sertai kami hubungi saya untuk keahlian Shaklee...

Emelia Jamaluddin

Shaklee Id 910243

SMS WHATSAPP 012-9488 265

Apa?? Anda nak cuba shopping sendiri ??

Ok jom klik sini


Saturday, 5 July 2014

TESTIMONI VIVIX : SAKIT BUAH PINGGANG

TESTIMONI  VIVIX : SAKIT BUAH PINGGANG

Teringat tahun lalu sahabat Shaklee Mariani Md Isa bertanyakan di group diskuss pasal sakit buah pinggang. Secara umumnya , sakit buah pinggang tak boleh minum air banyak. Dan biasanya penyakit KRONIK, kami cadangkan VIVIX .

Gambar ini Aisyah pesakit buah pinggang kronik. Buah pinggang kirinya rosak, manakala yang kanannya berair. Setelah menghabiskan sebotol VIVIX , ketumbuhan sebesar 18cm di pinggang kanan kecut kepada 11cm. Sekarang, beliau dah menghabiskan berbotol botol Vivix dan dah boleh menjalani kehidupan nya seperti biasa.

Alhamdulillah, VIVIX berfungsi memperbaiki DNA yang rosak. Dan memperbaiki sel sel kita.

Berikan 60 trillion sel sel anda hanya yang terbaik.

Ketahui lanjut SMS PM  WHATSAPP saya untuk info dan order :

Emelia Jamaluddin

012-9488 265

Pengedar  Shaklee 910243

Friday, 22 November 2013

LAGI TESTIMONI VIVIX- DIABETES & DARAH TINGGI

Assalamualaikum semua sahabat2....harap semua sihat dan beroleh kesihatan yg berpanjangan di samping keluarga.

Hari ni nak share testimoni dari Eina Md Ali mengenai VIVIX. Hepy reading ye ;)
===================================

[TESTIMONI - ABAH & DIABETES]

Selalunya Eina akan kongsikan testi dari orang lain. Tapi hari ni Eina nk kongsi berita gembira dari abah Eina sendiri yang consume Vivix untuk kencing manis dan darah tinggi.
----------------------------
Abah mengidap kencing manis dah berpuluh tahun dah...seingat Eina sejak Eina still study lagi..pil memang dah beratus-ratus biji dah telan, ulang alik klinik...pernah juga warded kat hospital selama sebulan. Dah macam2 jenis minuman juga abah minum..semua usaha untuk kawal gula abah.

Tambahan pula, abah seorang yang suka makan..so agak susah untuk control dan jaga pemakanan abah. Bila terlalu lama ambil ubat jenis pil, doktor cakap kesan itu dah sampai merosakkan buah pinggang abah..tapi masih peringkat awal. Doktor kurangkan ubat jenis pil dan doktor sarankan abah ambil insulin. Ya dengan insulin, tahap gula abah agak terkawal. Tapi abah cakap dia tak tahan sakit akibat cucuk insulin. Kesian abah.. Eina sebagai anak, pastinya rasa risau dan sedih tengok keadaan abah.

Eina start bagi abah Vivix sejak 3/4 bulan lepas. Pernah ada satu masa tu, bacaan gula abah tahap maksimum..doktor paksa abah warded tapi abah taknak..dia serik...balik rumah cuba control sendiri..jaga makan..konsisten ambil Vivix, Alhamdulillah gula abah turun. Sejak hari tu, Eina memang cakap kat abah...abah cuba konsisten ambil Vivix sesudu kecil sehari jangan tinggal2...bulan lepas abah update gula abah dah tinggal 8-9. Itu pun dah cukup happy bila dengar.

Sejak last checkup bulan lepas, abah still ambil Vivix seperti biasa, walaupun tak berapa jaga makan..insulin pun abah selalu skip..lebih kurang sebulan abah tak insulin. Semalam abah call, abah bagi tau...bacaan gula abah dah normal...dengan bacaan 5.8..bacaan darah tinggi pun dah normal dari 140 ke 128...doktor pun terkejut dan macam tak percaya. Abah cakap..ini kali pertama abah dapat bacaan gula normal. Happy jer dengar suara abah semalam.

Ya Allah..syukur Alhamdulilah dengan izinNya..Vivix berjaya menyembuhkan penyakit kencing manis abah yang dah berpuluh tahun ni. Terima kasih Allah..syukur sangat2.


==============
alhamdulillah teruja sangat bila dengar kisah testimoni nak nak dari anak yg hadiahkan VIVIX untuk mak abah mereka kan. Alhamdulillah syukur sangat kan. Mereka dah mencuba berikan yang terbaik untuk ibubapa mereka. Saya pun sudah. Anda  bagaimana ??

Teruja dan teringin hadiahkan mak ayah VIVIX ikhtiar kesihatan mereka atau anda sendiri, pm saya laju2..

7 HARI SAJA LAGI UNTUK VIVIX TERENDAH TAHUN INI ..JGN TUNGGU HUJUNG BULAN NANTI NANGIS GIGIT JARI

012-9488265 ( Emelia )
Id Shaklee 910243

LADANG VITAMIN -MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 
 

Friday, 15 November 2013

ANGGUR : ADA APA DENGAN ANGGUR

Assalamualaikum.. dah bersawang blog ni huhu. Minggu yg memenatkan maklumlah minggu akhir persekolahan. Banyak perkara perlu diselesaikan sebelum bercuti.

Berbual dengan hubby pasal makanan beralkali yang baik untuk sistem tubuh kita. Makanan yang beralkali seperti buah tembikai dan anggur.

ANGGUR : Ada apa dengan anggur?

-Sekarang ramai orang jual pil biji anggur yg membantu mningkatkan kesihatan.

-Vita E Shaklee diperkaya dengan extract biji anggur kerana dipercayai mengukuhkan kesan antioksidan

-VIVIX Shaklee diperbuat dari buah anggur Muscadine yg saiznya sebesar bola golf. Diperkaya polifenol sebagai anti radang dan anti penuaan sel sel.

*sel sel menjadi tua akibat pencemaran toksik , pencemaran udara seperti asap rokok, kenderaan, ubat nyamuk dan lain lain.

*penggunaan bahan pemanas air membuatkan seseorang terdedah kepada bahan kimia. Ini mengganggu imuniti tubuh seseorang.

*perhatikan sayur yg anda makan berlubang atau terlalu sempurna.selamatkah ia dari sebarang racun perosak.

Sel sel yg rosak membuatkan tubuh seseorang terdedah kpd ancaman penyakit.

Nak khasiat buah anggur yg dapat membantu mencegah penuaan sel sel anda, merawat DNA yg rosak dan anti kanser boleh cuba VIVIX

JEMPUT LIHAT KOLEKSI TESTIMONI VIVIX  saya.

Oh ya bulan ni masih berlangsung promosi VIVIX  nak dapat harga terendah bulan ni lah.

Jom reward diri dengan khasiat VIVIX minuman botani  yang unggul.. jom rebur peluang ini.

Pm untuk info lanjut :

012-9488265 (Emelia)
SID 910243

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 
 

Saturday, 9 November 2013

Lagi lagi testimoni VIVIX-DIABETES,STROK


[LAGI LAGI TESTIMONI VIVIX - Kencing manis, strok, sakit jantung, darah tinggi , darah beku di kepala, kolesterol

Testimoni abah sendiri....kredit to Pn Asnie

sejarah sakit abah 2012 tidak boleh dikenang...tiba2 je abah jatuh sakit..sakit yg boleh membawa maut...

Darah tinggi yg melampau membawa ke serangan Jantung dan pendarahan dlm kepala...berkampung di hospital Klang hampir sebulan...di PPUM 2 minggu..darah beku merebak ke sebelah kanan kepala hingga abah strok sebelah kiri badan dan yg pling kami tak mahu ingat abah lupa siapa yg ada disekelilingnya....sebak pulak...

Kalau nak cerita mmg panjang...tapi kini dah 3 botol Vivix abah consume...kesihatan abah makin pulih...Alhamdulillah...dulu siapa jangka abah boleh berjalan kembali, bawa motor keliling kampung, pergi masjid...pergi ke pasar..

------
Hadiahkan ibu bapa tersayang VIVIX dengan harga super jimat bulan ini sempena promosi VIVIX buy 6 free 1.

Dengan izin Allah jua, sihat itu niat, manakala mati itu pasti .

Supplemen bukan kepada yang MAMPU, tetapi kepada yg PERLU

Info & order:
Emelia 012-9 4 8 8 2 6 5
Id 910243

Ladang Vitamin- Membina kesetiaan melalui kualiti


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 
 

Tuesday, 5 November 2013

TESTIMONI VIVIX - BERHENTI MEROKOK



Assalamualaikum semua sahabat2 blogger...

Selamat menyambut tahun baru 1 Muharam 1435 H buat semua muslimin dan muslimat. Semoga tahun baru ini memberi 1001 keberkatan kepada kehidupan kita semua.

Saya nak share satu lagi testimoni VIVIX kisah seorang ibu berusia 63 tahun yang merokok sejak usianya belasan tahun lagi. Ok jom baca .
===================

"Segan dan agak malu bila ibu kita seorang perokok tegar kan. Mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi.bukannya rokok daun tapi rokok Dunhill.


Kerap mak sakit perut yang teruk.mungkin sebab organ dalaman dia dah tak berapa elok kot sebab umur dia dah 63 tahun. Tapi Alhamdulillah awal minggu lepas saya poskan VIVIX kat mak saya..tup tup mak call saya jeng jeng jeng....dia kata ubat apa yg saya bagi dia minum tu? 


Saya tanya kenapa? Dia kata terasa ROKOK PAHIT MACAM HEMPEDU!! Dia langsung tak boleh hisap rokok tu. Saya kata tu la ubat yang saya cari selama ni untuk dia. 


Alhamdulillah dah  semingggu dia tak beli dan tak sentuh rokok langsung.

Dia cakap selera makn dia pun makin bertambah.  Ramai yang tegur dia nampak makin berisi.


Alhamdulillah syukur pada Allah, akhirnya saya jumpa supplement yang betul-betul sesuai untuk ibu saya. Xpelah kuar duit banyak sikit pun. IBU KITA SEORANG JE. Selagi dia masih ada memang nak tengok dia sihat.


-Pn Izan Riza

--------
VIVIX bantu repair DNA yang rosak, jadi biila dah berbelas tahun merokok tu tentu lah banyak organ dalaman kita yang rosak kan kan..

sedangkan orang yang tak merokok pun mendapat bahana kesan buruk dari perokok ni kan.

Hadiahkan diri anda VIVIX atau insan tersayang kerana ia mengandungi kandungan resveratrol 10 kali lebih tinggi  sebatian dari anggur muscadine yang dikatakan sebesar buah golf!


Kandungan asid elagiknya pula membantu menentang sel sel kanser dari merebak atau kembali. 

Istimewa kepada pesakit strok, lumpuh, alzheimer, pesakit SLE, diabetes/kencing manis kronik, pesakit darah tinggi dan kolesterol tinggi , pesakit kanser , pesakit resdung kronik dan banyak lagi.

Dapatkan VIVIX dengan harga super jimat bulan NOVEMBER ini sahaja.

Saya pengedar Shaklee anda ,
 Pn Emelia Elza        012-9 4 8 8 2 6 5                             
 Id Shaklee 910243

LADANG VITAMIN - MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI



Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 

Sunday, 3 November 2013

TESTIMONI VIVIX 2- DIABETES

Assalamualaikum sahabat sahabat blogger... sempena bulan ni promosi VIIVIX saya nak share testimoni VIIVIX mengenai kencing  manis kronik.

Saya sangat sukakan HOBI part time saya ini, berkongsi kebaikan  dan memberi alternatif kepada orang di luar sana untuk mencari kehidupan yang lebih sihat . Saya berbesar hati jika dapat menyelesaikan atau setidak-tidaknya membantu lebih ramai orang memperbaiki taraf kesihatan mereka.

Sihat itu adalah nikmat. Mati itu adalah pasti. Supplemen bukan kepada orang yang mampu, tetapi KEPADA ORANG YANG PERLU.


TESTIMONI VIVIX 2 - DIABETES

Testimoni dari group customer SGL

Gambar pertama ini menunjukkan keadaan pesakit selepas operate luka yang tidak sembuh sembuh.

Selepas dicadangkan VIVIX dan pengambilan selama 2 minggu, dengan dos 1 sudu teh x 2 kali sehari luka beransur baik (gambar ke 3) , alhamdulillah.

------------------
APAKAH SEBENARNYA VIVIX NI

Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

VIVIX VALUE FOR YOUR HEALTH
VIVIX VALUE FOR YOUR MONEY

Haaa bulan ni promo VIVIX beli 6 percuma 1 botol . Harga terendah bulan ini sahaja. Inilah masanya untuk VIVIX dengan nilai yang lebih jimat !!

Ada banyak cara untuk ikhtiar sihat. Pilihan di tangan anda. InsyaAllah setiap produk Shaklee diiktiraf halal oleh ISA yang diiktiraf oleh JAKIM.

Info lanjut sila hubungi:

Pn Emelia Elza Jamaluddin
Id Shaklee 910243
SMS WA 012-9488265

Ladang Vitamin -- Membina kesetiaan melalui kualiti


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 

Saturday, 2 November 2013

lagi Testimoni VIVIX - D I A B E T E S

TESTIMONI VIVIX - DIABETES

Ayahanda Nik Wajihuddin kini berusia 78 tahun. Sejak 8 tahun yang lalu menghidap penyakit KENCING MANIS kronik dengan bacaan sehingga 19.

2 minggu lepas saya bagi hadiah yang amat bernilai untuk ayahanda- sebotol VIVIX.

Alhamdulillah bacaan turun mendadak ke paras 7.9 hanya dalam masa 2 MINGGU SAHAJA.

Ayahanda kini sudah BERSELERA MAKAN ,PEMBUANGAN PUN LANCAR ,MALAM PUN SUDAH LENA TIDUR KERANA TIDAK LAGI KERAP BUANG AIR KECIL.

Ayahanda kini semakin gagah UNTUK BERIBADAT ! –Alhamdulillah....

Kredit to : Dr Nik Rahim (anak)




-----------------
Suka tak jika mak ayah anda sihat ?
Suka tak bila mak ayah dah semakin kuat beribadat kerana dah jarang sakit?




Bulan ni November 2013 harga VIVIX terendah bulan ini..nikmati penjimatan istimewa bulan ini sahaja.


Vivix kesan nyata paling cepat ialah energy recovering dan boost (penggalak ) sbb ia memperbaiki mitochondria sel utama  keseluruhan generator yg beri tenaga kepada semua fungsi sel-sel.

Utk sendi atau arthritis bagus sbb ia anti radang..

Darah tinggi juga sangat bagus kerana  dalam vivix ade resveratrol . Cepat atau lambat kesannya bergantung kepada individu tersebut. Ini adalah kerana pembaikan dan pembaharuan sel mengambil masa 90 hingga 120 hari.  .dan ade sesetengah individu yg mengalami healing crisis peringkat awal seperti demam atau sebagainya bergantung pada tubuh dan ketahanan seseorang.

BULAN NOVEMBER 2013 PROMOSI VIVIX KEMBALI MEMBERI PELUANG ANDA MEMILIKI KHASIAT NYA.


Rata-rata pengguna akan berpuas hati kerana khasiat nya yang sunggguh menakjubkan dan tentunya ianya dengan izin Allah.

Jom berVIVIX sebagai ikhtiar bagi penyakit atau masalah anda . Murah tu sebotol tahan sebulan lebih. Rugi tak cuba insyaAllah puas hati.

Berminat nak memiliki VIVIX ? Jom hubungi saya untuk harga super jimat !!!!

Emelia Elza
Id Shaklee 910243
SMS WA 012-9488265


LADANG VITAMIN- MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 

Thursday, 29 August 2013

LAGI LAGI TESTIMONI VIVIX - DARAH TINGGI ,MINOR SAKIT JANTUNG



TESTIMONI VIVIX - DARAH TINGGI DAH TIADA

Ibu berusia 65 thn dah masuk 3 botol VIVIX dengan izin Allah kini bebas darah tinggi. Yg pling mengujakan doktor yg scan ckp organ dalaman ibu ni mcm organ dlmn org muda, alhamdulillah.

Alhamdulillah mommy dah takde sakit darah tinggi.

Tu yang happy sangat sangat bila cek dah takde darah tinggi..minor sakit jantung pun dah takde, alhamdulillah.

Yang paling best  bonus makan VIVIX nih orang yang cek tu terkejut tengok result organ dalaman mummy macam orang muda!

Kredit to Pn Umee Norhayati

*terliur gak nk ber VIVIX ni..bila ingt dktor tu ckp organ dlmn mcm org muda agknya betullah moto VIVIX ni "feel 25 years younger live 25 years longer..

Wow..teringin nk ber VIVIX atau hadiahkn pd yg tersayang sbb dh ramai yg berjaya sihat slps strok, kencing manis kronik dan drh tinggi sbb tugas VIVIX baiki selular DNA dan penyakit keturunan boleh dirawat dgn izin Allah.
kalo dulu VIVIX disyorkan fokus kepada pesakit kencing manis yang kronik, strok dan lain2 tapi kini menjadi pilihan suplemen kesihatan bagi yang berkemampuan. 

Nak rasa 25 tahun lebih muda ler katakan hihihi. Takpe takpe saya akan tunggu saat itu. Sekarang duk ber SCP semula (Shaklee Collagen Powder) maklumlah umur dah 30an ni kena rajin rawat diri ye tak. 

Insyaallah nak maintain amalkan suplemen secara konsisten sebab tu rasa berbaloi sangat jadi ahli dan pengedar sah ni. 

Belian ada uv point jadi manfaat nya dapat kat kita, sihat dapat dan dapat bagi family suplemen keperluan mereka. Alhamdulillah.
Berminat nak dapatkan VIVIX atau suplemen lain anda hari ini hubungi saya:

Info n order:

Emelia Elza
012-9488265
SID 910243
LADANG VITAMIN- MMEMMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI

Friday, 16 August 2013

TESTIMONI VIVIX -TAK PERLU CUCUK INSULIN LAGI

Alhamdulillah, tiap penyakit ada ubatnya. Yg penting usaha dan berikhtiar insyaAllah.

Pernah dengar pasal diabetes kronik kena cucuk insulin? Tentu bunyinya menakutkan bukan sebab tubuh dah tak boleh nk hasilkn insulin sendiri.

Teruja nak sharing pasal sahabat kpd sahabat saya yg dah tak perlu cucuk insulin lagi tiap mlm. Beliau ada diabetes.

Sebelum ini beliau amik set diabetes kontrol, dan tambah Vivix lagi lps tu.

Vivix ni repair sel DNA yg rosak, alternatif baru bagi yg ada penyakit keturunan boleh cuba kerana VIVIX juga memperbaiki genetik

Sahabat ni amik 2-3 botol Vivix dah dgn izin Allah sekarang tanpa meninggalkan ubat doktor ye. Sekurang2 nya beliau dah tak perlu cucuk insulin.

Lihat ikhtiar sahabat ini...beli VIVIX promo 2 bln lps 6 botol free 1.. sesiapa di luar sana ada strok, kencing manis , parkinson dan lain2 boleh cuba ni. Mana tahu serasi dan dgn izin Allah ia jadi penyebab kpd nak sembuh kan.

Berminat dptkn VIVIX hubungi saya

Pn Emelia
Id Shaklee 910243
Sms WA 012-9 4 8 8 2 6 5

Thursday, 18 July 2013

TESTIMONI VIVIX

Assalamualaikum...pagi ni saya nak share pasal testimoni VIVIX dan kejayaan pengguna VIVIX meningkatkan taraf kesihatan mereka.

Saya nak sharekan pengalaman Doktor Shameera yang memberikan Vivix buat mama & ibu mertuanya. Untuk mereka yang mencari hadiah terbaik buat ibu, Vivix adalah supplement HEBAT & anda boleh dptkan pada harga istimewa dari saya.


Mama pernah menghidap breast cancer sejak tahun 2009. Initially was told it was Stage 2. Mama dah underwent operation, 6 cycles of chemotherapy, 25 cycles of radiotherapy.
 
However after further investigation, mama sebenarnya dah Stage 4. Cancer dah merebak ke tulang belakang. Tapi dah takde further treatment subsequently. So, mama memang selalu ada sakit tulang on and off.
 
Lepas tu saya dapat tahu pasal VIVIX. Setelah mentela'ah kandungan VIVIX and how it works - memperbaiki dan melindungi DNA sel2 badan, dan memberi tenaga pada sel2 dalam normal daily repairing process.
 
Alhamdulillah.. mama menunjukkan kesan yang sangat positif selepas pengambilan setengah botol VIVIX. Mama lebih bertenaga dan sihat, sakit tulang pun dah hilang.Bukan itu sahaja, pasu-pasu bunga kat rumah pun banyak Mama angkat-alih merata tempat. Seronoknya tengok Mama sihat dan happy!
 



Mak saya (mak mertua) mempunyai cold-induced asthma since kecik lagi. Beliau selalu penat bila beliau sejuk (even aircond kereta yang tahap slow pun tak tahan). Apatah lagi di tempat-tempat sejuk. Mak pernah berjalan-jalan pegi Cameron Highland dan Gunung Kinabalu. 
 
Ringkasnya, beliau tak enjoy sangat bila beliau terkena serangan asthma ni.Jadi, selaku doktor keluarga, saya prescribe Prednisolone & Salbutamol  untuk beliau. 
 
Bulan lepas, mak mengadu sakit-sakit leher, macam lenguh-lenguh tu. blood pressure reading was ok, tapi selepas  blood test,  rupanya cholesterol (LDL) mak sangat tinggi bacaannya - 4.6mmol/L (normal range below 2.6 mmol/L). Kak El (kakak ipar saya) pun hadiahkan mak VIVIX.
 
Tadi baru sahaja cakap telefon dengan mak, beliau baru sahaja balik dari Medan. Alhamdulillah, beliau sangat sihat sekarang. Selepas 20 hari minum VIVIX, mak cakap dia memang enjoy jalan-jalan dekat sana, termasuklah Brastagi dan Danau Toba. Dalam flight pun takde masalah cold-induced asthma lagi. Naik bukit Brastagi pun takde masalah macam dekat Kinabalu dulu-dulu. Sakit leher pun dah takde.
 
 
 
Cerita 3
 
 
Kata Bonda:
"Betullah sayang, setelah abeh sebotol vivix,mak rasa bertambah sihat n kuat, sakit lutut pun hilang,dgn izinNYA.........baru2 ni mak boleh angkut 4tandan kelapa sawit(tp dlm kete sorong)ketempat pengumpulan, beberapa kali............bayangkan,dah bersara ni.............hahaha ...........nnt dpt duit kelapa sawit mak nak satu ya............nak syer dgn ayah.org lelaki pun bolehkn?"
sumber : Web Master Iffah Anuar 

 Cerita 4 ni ada lagi koleksi testimoni VIVIX jom lihat..
 
kredit Sumber 

 Cerita 5  Ini pula testimoni VIVIX pesakit kencing manis yang sembuh penglihatannya dengan izin Allah.


sumber BLOG DARNA

----------------
 Cerita 6 Seterusnya dari En Rosli M. Daud mengenai isterinya pesakit darah tinggi yang agak kronik.


Alhamdulillah , kita tidak harus berputus asa dengan rahmat Allah. Setiap penyakit pasti ada ubatnya dan juga penawarnya. Cari lah penawar tersebut kerana ia lebih baik daripada bersikap lemah dan berputus asa.

-----------------------------
 Cerita 7 lagi testimoni  sihat dengan VIVIX  bagi pesakit darah tinggi dan kencing manis

 Cerita 8 Testimoni pesakit mild stroke /lumpuh /angin ahmar

Dan kat bawah ni testimoni VIVIX yang terbaru...tadaaaaa

Cerita 9  Dari Puan Asnie FaisIzzull 
Testimoni sendiri....abah saya..

Alhamdulillah....Dengan izin Allah dan usaha, Vivix Shaklee telah membuat abah sihat kembali....suatu masa dulu abah ada darah beku dikepala, kena serangan strok, sakit kepala yang melampau....bila kena serangan sakit kepala tu semua orang tak kan boleh tido...sbb abah akan meracau2....angin dalam badan...sakit pinggang, pinggul....(ini sebab badan abah yg besar)..

Belum pun habis sebotol Vivix dah nampak kesan penyembuhannya...baru2 ni abah kena serangan sakit kepala melampau lagi..2-3 malam meracau tak boleh tido, sbb dah kehabisan vivix (sbb mahal/ sian abah)...semalam Vivix abah sampai (botol kedua) dan minum...Alhamdulillah, malam tadi abah boleh berbual dan bergurau mcm biasa..sakit kepala dah tiada...Syukur padaMu Ya Allah....
--------------
cerita 10  Testimoni Puan Firmilia Affandi - sembuh dari kayah dengan izin Allah
actually sy bli vivix ni utk mama sy yg kena pnyakit kayap kt blkg badan..Alhamdulillah..kayapnya sembuh.tp utk pesakit kayap,wpun luka kayap tu dh sembuh tp serangan kt saraf tu masih bterusan.mama slalu rasa kt tmpt bekas luka tu & bhagian blkg dekat pinggang mcm disebat-sebat sakitnya.doc ckp mmg normal mcm tu sbb kayap serang urat saraf & mbuatkan urat saraf rasa tertarik gitu..

So sy try belikan vivix utk mama & Alhamdulillah syukur sgt2 dgn kuasa Allah,mama dh x rasa sakit mcm biasa lg lps minum vivix..lega & senang hati bila tgk mama cergas mcm biasa.. :))
 
cerita ke11 ( orang yg sama cerita no 9)
 
Testimoni abah sendiri....

sejarah sakit abah 2012 tidak boleh dikenang...tiba2 je abah jatuh sakit..sakit yg boleh membawa maut...

Darah tinggi yg melampau membawa ke serangan Jantung dan pendarahan dlm kepala...berkampung di hospital Klang hampir sebulan...di PPUM 2 minggu..darah beku merebak ke sebelah kanan kepala hingga abah strok sebelah kiri badan dan yg pling kami tak mahu ingat abah lupa siapa yg ada disekelilingnya....sebak pulak...

Kalau nak cerita mmg panjang...tapi kini dah 3 botol Vivix abah consume...kesihatan abah makin pulih...Alhamdulillah...dulu siapa jangka abah boleh berjalan kembali, bawa motor keliling kampung, pergi masjid...pergi ke pasar..
ni gambarnya kredit to: Pn Asnie faisIzzull
 Alhamdulillah, lega bila dengar ramai yang boleh sembuh dari sakit setelah amalkan VIVIX. Syukur alhamdulillah.
 Jika ada saudara saudari yang mengalami masalah sakit dan dah puas  usaha cari rawatan, saya syorkan VIVIX kerana ia adalah tonik penyembuhan all in one.
 Anda brminat nak dapatkan VIVIX untuk insan tersayang hubungi saya,
Emelia Elza Jamaluddin  
ID SHAKLEE 910243
012-9488265
LADANG VITAMIN-  MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI