Showing posts with label VIVIX. Show all posts
Showing posts with label VIVIX. Show all posts

Friday, 7 August 2015

VIVIX :Tonik rawatan alternatif kepada sakit kronik

Assalamualaikum sahabat semua..hari ni Jumaat sementara menunggu encik hasben datang jemput lepas Jumaat amik kesempatan update blog yang dah bersawang ni kahkahkah...alkisahnya lepas jamuan raya di sekolah sambil duk sesaje jenguk blog jap...alhamdulillah urusan kerja hakiki pun dah siap tu yang boleh sambung buat minat sampingan ni..

Ahaa..pernah tak stress mengganggu keselesaan dan menjejaskan  kesihatan anda. Sebenarnya kita lebih memahami tubuh kita sendiri..lihat saja pada tanda tanda seperti lemah lemah badan, sering sakit kepala tanpa sebab dan sebagainya..Jangan jadikan alasan tiada masa merawat diri sebagai penghalang anda untuk hidup lebih sihat. Bila dah selalu lemah badan dan kurang bertenaga, mood pun ke laut, sakit sana sini sebaiknya berjumpalah dengan doktor. Periksa tahap kesihatan anda.. Tapi jika anda nak cuba tonik ajaib ni pun ok jugak..tonik ajaib yang mana ??Apa kata jika anda mencuba saranan saya ini.. mencari rawatan alternatif kepada penyakit anda, atau anda seorang yang mementingkan kesihatan dan ingin mencegah penyakit dan tidak suka menelan pil saya syorkan tonik kesihatan VIVIX. Ramuan diperbuat dari anggur muscadine, buah elderberi, poligonum dan lobak ungu mempunyai gabungan mantap kepada penghasilan resveratrol. 

Harganya sangat berbaloi untuk dicuba jika anda betul betul memerlukan ikhtiar penawar kepada masalah penyakit yang menganggu. Bayangkan kesedihan dan kemurungan yang akan memburukkan lagi tahap kesihatan anda. Sel sel mudah rosak dan pelbagai penyakit datang menghinggap. Vivix membantu mengimpak 4 mekanisme utama penuaan selular, membantu menyihatkan sel sel dan membantu memperbaiki DNA yang rosak dengan izin Allah. Rasailah kelainan tonik Vivix ini dengan pengambilan 1 sudu sehari . 
Antara penyakit penyakit popular yang disyorkan untuk mengambil VIVIX sebagai PENCEGAHAN atau RAWATAN TAMBAHAN  :

-penyakit kanser
-pesakit lumpuh/strok/angin ahmar
-mati pucuk
-fibroid/cyst
-resdung 
-lemah jantung
-kencing manis
-darah tinggi
-SLE masalah auto immune
-perokok tegar
-parkinson
-alergi/alahan
-gout
-lelah/asthma 


Haaa..apa salahnya mencuba ye tak..sebab kalo tak cuba kita tak tahu kan kan kan...hihi. Apa akan jadi jika anda tiada penyakit tapi sesaja nak ambil VIVIX ni ?? Kesannya akan awet muda wawawawa...sesuai lah dengan fungsi VIVIX memperbaiki sel sel dan menyihatkan sel serta merawat dan memulihkan DNA yang rosak..tag line VIVIX pula ialah rasa 25 tahun lebih muda dan hidup 25 tahun lebih lama...haa suka tak..jika anda nak cuba VIVIX ni boleh dapatkan dari Shaklee atau boleh minta saya poskan untuk anda. Yang penting pm nombor ni ye...
Sebarang maklumat dan info lanjut boleh sms whatsapp ke 012-9488 265 

Emelia Jamaluddin 

Ladang Vitamin-membina kesetiaan melalui kualiti


Sihat itu nikmat- Mati itu pasti

#shakleetemerloh
#shakleePahang
#ladangvitamin

Wednesday, 15 July 2015

VIVIX: ALTERNATIF RAWATAN PENAWAR PENYAKIT ANDA

Tercari cari penawar atau alternatif bagi rawatan sakit kronik anda? 

Anda seorang pesakit Lelah/asthma, SLE penyakit lupus ,kanser, penyakit lemah jantung, kencing manis, darah tinggi ,strok/angin ahmar/lumpuh ,  perokok tegar, resdung kronik anda mungkin boleh mencuba Vivix ini. Diperbuat dari ramuan khas anggur muscadine yang sebesar bola golf, lobak unggu, poligonum dan buah elderberry yang kaya dengan sumber antioksidan.

Berita baik untuk ikhtiar merawat serta menyihatkan sel sel yang rosak, bermasalah dengan izin Allah. Berita baik kedua, jimat rm1000 dengan pembelian Vivix promosi sepanjang Julai ini. Tak cuba tak tahu ye tak? Hadiahkan diri sendiri, atau mak ayah dan orang tersayang yang mungkin memerlukan VIVIX ini.

Apa?? Anda tak sakit ?? Haa siapa amal minum VIVIX ni awas nanti awet muda 25 tahun lebih muda ! Jangan percaya tapi silalah cuba ;)

#shakleetemerloh
012-9488 265

Ladang Vitamin​

Sunday, 27 July 2014

VIVIX BOOSTER KESIHATAN

VIVIX @ BOOSTER

# Booster kawal diabetes

# Booster kawal kolesterol

# Booster kawal darah tinggi

# Booster imuniti

# Booster kulit tegang

# Booster rawat sel sel

# Booster awet muda

1 sudu sehari Vivix akan menjadi booster @ penggalak kesihatan anda.

5 HARI SAJA LAGI VIVIX dengan harga BOOSTER MURAH

▶▶▶ Emelia Jamaluddin
▶▶▶▶ 012-9488 265

PERISAI KOLESTEROL DI MUSIM PERAYAAN

Radikal bebas
-------------

Saraf dan sel sel terdedah kepada kerosakan setiap hari.

# penggunaan pancaran LCD

# pancaran alat potostat

# pemanas air berbentuk minuman atau paip pemanas di bilik air

# pemanas makanan seperti mikrowave dsbgainya

#asap rokok /asap kenderaan

Setakat ni yang terlintas dikepala. Lain lain penggunaan bahan kimia seperti sabun basuh, pencuci pinggan dan pencuci lantai bahkan syampu yang dibuat menggunakan SLS agen penggalak buih.

Hidup memang terdedah kepada kerosakan akibat tangan tangan manusia itu sendiri.

Apa yang boleh kita elak , hindarkan lah. Patut lah orang orang terdahulu jauh dari penyakit dan jangka hayat pun lebih lama.

*berikan 60-90 trillion sel sel anda hanya yang terbaik dalam menentang penuaan selular, membantu memperbaiki DNA yang rosak dengan ▶▶▶▶ VIVIX

6 Hari lagi untuk nikmati harga promosi VIVIX tahun ini.

SMS PM WA ▶▶▶ 012-9488 265

Emelia Jamaluddin

Sunday, 20 July 2014

VIVIX PALING EKSKLUSIF DARI SHAKLEE

Assalamualaikum semua sahabat pembaca budiman...ini lah  VIViX satu satunya supplemen paling eksklusif dari Shaklee..paling tip  top  dan mengetop gitu dalam Shaklee.

Kalo kelompok beg tangan tu macam PRADA lah...haa..sebab apa ? kerana khasiat VIVIX ni dapat membantu memperbaiki sel sel DNA yang rosak.

Tahukah anda ?

1 SUDU VIVIX ada 15 polyphenols. Fungsi polyphenols adalah anti radang.

Dan apakah itu POLYPHENOLS ??

POLIFENOL @ POLYPHENOLS  merupakan sebatian tumbuhan yang mempunyai khasiat antioksida tertinggi terhadap kesan penuaan sel.



Kajian menyarankan pengambilan diet dalam tumbuhan polifenol kerana ia berupaya memberi perlindungan  terhadap penyakit akibat daripada kesan penuaan seperti penyakit jantung, diabetes dan penyakit-penyakit saraf(neurodegenerative)

Salah satu polifenol yang kuat adalah RESVERATROL, di mana ia terbukti dapat melambatkan proses penuaan di peringkat sel. Tumbuhan polifenol  kuat yang lain seperti asid fenolik,ellagitannins, anthocyanins, dan proanthocyanidins juga didapati dapat memberi kesan positif terhadap lanjut usia pada tahap selular.

Polifenol-polifenol ini ini banyak terdapat di dalam polygonum cuspidatum,  anggur Muscadine, Elderberry Eropah dan Lobak Ungu.

---------------------
Bulan ni promosi VIVIX harga runtuh bagi ahli Shaklee. Beli 6 percuma 1.

SMS WA PM inbox untuk tempahan /maklumat lanjut

Rakan pengedar Shaklee Malaysia
SID 910243

EMELIA JAMALUDDIN
012-9488 265


 

Saturday, 19 July 2014

TESTIMONI VIVIX : SAKIT SENDI/ ULSER MULUT

TESTIMONI VIVIX : Sakit sendi dan ulser mulut



Assalamualaikum semua sahabat, bahagia tak jika ada perubahan positif pada mak kita berbanding sebelum sebelum ni.. macam Puan SueMaya ni belum sampai seminggu bagi ibunya Vivix bila call ibunya cergas semacam. Ye lah kalo sebelum ni beliau sendiri susah nak faham percakapan ibunya kerana sakit mulut / ulser dalam mulut.


Satu perkara yang best lagi bila sakit sendi ibunya dah beransur hilang..alhamdulillah..siapa lah yang tak teruja mendengar perkhabaran macam ni kan..

Jom kita lihat bagaimana VIVIX berfungsi :

VIVIX bertindak melalui 4 tindakan :


1- Melindungi dan memperbaiki sellular DNA

2-Mengaktifkan pengawalan genetik utama, menolong melambatkan penuaan tahap sellular

3-Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4-Ramuan VIVIX 10x lebih kuat dari resveratrol untuk melambatkan pembentukan protin AGE




PROMOSI VIVIX SAH SEHINGGA 31 JULAI 2014

SMS WHATSAPP PM

Emelia Jamaluddin

012-9488 265

Ladang Vitamin - membina kesetiaan melalui kualiti

TESTIMONI VIVIX : KENCING MANIS / DARAH TINGGI

TESTIMONI VIVIX : Kencing manis, darah tinggi, sakit sendi dan ulser mulut

VIVIX bertindak melalui 4 tindakan :


1- Melindungi dan memperbaiki sellular DNA

2-Mengaktifkan pengawalan genetik utama, menolong melambatkan penuaan tahap sellular

3-Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4-Ramuan VIVIX 10x lebih kuat dari resveratrol untuk melambatkan pembentukan protin AGE


PROMOSI VIVIX SAH SEHINGGA 31 JULAI 2014

SMS WHATSAPP PM

Emelia Jamaluddin

012-9488 265

Ladang Vitamin - membina kesetiaan melalui kualiti

Friday, 18 July 2014

LAGI LAGI TESTIMONI VIVIX

LAGI LAGI TESTIMONI VIVIX : KENCING MANIS

Semuanya dengan izin Allah jua.

Sakit cari ubat. Mati itu pasti. Berikhtiar selagi boleh.

PM SMS WA untuk tempahan / maklumat lanjut :

Emelia



012-9488 265

Ladang Vitamin membina kesetiaan melalui kualiti

Wednesday, 9 July 2014

TESTIMONI VIVIX : KENCING MANIS / DARAH TINGGI

Assalamualaikum semua sahabat...ni testimoni Vivix dari Puan Nurul Azliza. Katanya ibu mertuanya dah boleh makan benda manis ketika pergi kenduri.. ye lah..memang makan nak kena jjaga walaupun kita ambil Vivix ni kan..tapi alhamdulillah ibu mertua beliau gula nya terkawal walaupun dah dapat makan makanan manis..

haaa tapi jjangan ,lah selalu telan yang manis manis ye..sayang badan kan...sayang jantung kan...lagi pun tahukah anda manis yang terlampau adalah makanan kanser ?

Oh ya..bulan ni promosi Vivix belian 6 percuma 1..harga memang superb...hubungi saya iuntuk tempahan saya akan poskan kepada anda.

Anda nak lagi murah ? Sertai kami hubungi saya untuk keahlian Shaklee...

Emelia Jamaluddin

Shaklee Id 910243

SMS WHATSAPP 012-9488 265

Apa?? Anda nak cuba shopping sendiri ??

Ok jom klik sini


Saturday, 5 July 2014

TESTIMONI VIVIX : SAKIT BUAH PINGGANG

TESTIMONI  VIVIX : SAKIT BUAH PINGGANG

Teringat tahun lalu sahabat Shaklee Mariani Md Isa bertanyakan di group diskuss pasal sakit buah pinggang. Secara umumnya , sakit buah pinggang tak boleh minum air banyak. Dan biasanya penyakit KRONIK, kami cadangkan VIVIX .

Gambar ini Aisyah pesakit buah pinggang kronik. Buah pinggang kirinya rosak, manakala yang kanannya berair. Setelah menghabiskan sebotol VIVIX , ketumbuhan sebesar 18cm di pinggang kanan kecut kepada 11cm. Sekarang, beliau dah menghabiskan berbotol botol Vivix dan dah boleh menjalani kehidupan nya seperti biasa.

Alhamdulillah, VIVIX berfungsi memperbaiki DNA yang rosak. Dan memperbaiki sel sel kita.

Berikan 60 trillion sel sel anda hanya yang terbaik.

Ketahui lanjut SMS PM  WHATSAPP saya untuk info dan order :

Emelia Jamaluddin

012-9488 265

Pengedar  Shaklee 910243

Wednesday, 7 May 2014

KOLESTEROL SEJAUH MANA IA SIHAT DAN PERLU UNTUK KESIHATAN JANTUNG ANDA

Makan makan dan makan...

Tahukah anda seorang dewasa yang normal memerlukan 300mg kolesterol sehari.

Manakala seorang pesakit jantung hanya memerlukan 200mg kolesterol sehari.

Lihat pada menu harian kita ( saya lah tu ),  nasi lemak 213mg ,  nasi goreng seafood 400++ mg ,  kari ayam ,  dan bila dijumlahkan hampir 900mg kolesterol masuk dalam tubuh kita.

Haaa...bila kolesterol dah menjadi plak plak di dinding saluran darah akan MENYEMPITKAN  salur darah , maka terjadilah simptom simptom berikut ▶▶ GEJALA BERPELUH TANPA SEBAB ▶▶ HATI BERLEMAK ( SAKIT HATI TANDA TANDA MATA KUNING )  ▶▶ RITMA JANTUNG TIDAK STABIL ▶▶ KELETIHAN TANPA SEBAB

Malam tadi di talk nutrisi pasal kesihatan jantung dan kolesterol sihat ada 4 LANGKAH KE ARAH KESIHATAN JANTUNG


4 langkah mudah ke arah jantung sihat

#Pencegahan (Phytocol  2000mg sehari produk baru launch Jun nanti , tujuan nya blok kolesterol dan turunkan LDL )

# Pembersihan ( Omega untuk masukkan kolesterol sihat HDL , membakar lemak , melancarkan salur darah )

 #Menguatkan ( Coq Health  memberi tenaga jantung, macam bateri hanset bila kong perlukan cas baru, sama juga jantung kita , Coq Health membantu menguatkan otot jantung untuk pengepaman darah optima ke seluruh tubuh )

# Perlindungan ( Vivix perlindungan sel dan otot jantung , memudakan otot jantung )

Wahhhh banyak nya kena ambil supplemen....

Haa saya rasa ia bukanlah perkara pelik mengambil supplemen berbanding pesakit yang terpaksa mengambil BERPLASTIK PLASTIK ubat ubatan... siapa yang dah merasai nya tentu faham maksud saya kan..

Tak mo cakap lebih lebih kang tak pasal Shaklee kena banned kat Malaysia ni kang hehehe

Sayangi diri anda dulu.. orang lain akan sayang diri anda pula

Saya berminat menjana kesihatan.. sertai saya dan teamwork saya

Emelia Jamaluddin

Pengedar Shaklee 910243

012-9488265

Thursday, 10 April 2014

ANTI KANSER

ANTI KANSER

Buah buah yang mengandungi antioksidan yang tinggi perlu bagi menghalang kanser dari tumbuh kembali.

Pagi tadi belek buku nutrisi bagi pesakit kanser memerlukan 3 biji vitamin C 500mg  2-3 kali sehari.

Manakala Vitamin E 400iu ditingkatkan kepada 2 biji  2 kali sehari.

Ini bermakna bagi orang yang ingin mengekalkan kesihatan 1 botol Vitamin E 120 biji adalah bekalan untuk 3 bulan dan Vitamin C 180 biji supply untuk 6 bulan !

Manakala pesakit kanser , 1 botol Vitamin E dan 1 botol Vitamin C  adalah untuk kegunaan sebulan sahaja. Ini kerana gandaan dos mengikut keperluan untuk mencegah kanser dari datang semula.

Vivix kaya resveratrol dan antioksidan tinggi, khasiat pati anggur Muscadine sebesar bola golf juga membantu memperbaiki sel sel dan DNA yang rosak. Berikan 60 trilion sel sel kita hanya yang terbaik semuanya dengan izin Allah.

---------
Pengedar Shaklee 910243

012-9488265

Emelia Jamaluddin

LadangVitamin- membina kesetiaan melalui kualiti

Wednesday, 9 April 2014

8 SURAH PEMUSNAH SEL SEL BARAH

KANSER / BARAH

Dalam bahasa kita, kanser ni adalah  penyakit sel. Dan asas utama tubuh kita adalah sel. Siapa yg menjadi 'otak' kpd sel ini? Yg memberi arahan kpd sel-sel ini? Allah s.w.t - ini perbincgn dlm sains dan islam dlm radio ikim tak lama dulu. (Kredit to kak Aidil Farina )

# banyakkan minum air zam zam
-----------------------
Ayat-ayat Pemusnah Sel-Sel Barah

Lapan surah ini diamalkan dan dibaca untuk memusnahkan sel-sel barah kanser. Jika pesakit dapat membacanya lagi baik. Jika tak terdaya atau kurang baik bacaannya maka boleh minta suami, ayah, ibu atau orang lain membaca untuknya.

Selok-eloknya sebelum memulakan bacaan surah dibawah :

1. Istighfar 10x.
2. Salawat Nabi 10x.
3. Al-Fatihah 1x.

Sediakan sebotol secukupnya air yang bersih lagi suci dan setiap kali habis surah dibaca, ditiupkan kepada air. Pesakit dinasihat minum air bacaan tiap-tiap hari dan sapu/mandi pada anggota yang kena barah kanser. InsyaAllah kerana sakit dan sembuh semua kekuasaanNya.

1. Surah Al Maidah (Ayat 82-91).
2. Surah Al Araf (Ayat 70-81).
3. Surah Ar Ra'd (Ayat 16-28).
4. Surah Al Anbiyaa' (Ayat 38-50).
5. Surah Asy Syu'ara (Ayat 185-227).
6. Surah Az Zummar (Ayat 42-52).
7. Surah Ghafir (Ayat 67-77).
8. Surah Az Zukhruf (Ayat 52-70).

Kepada pembaca tolong sebarkan kepada ahli keluarga dan saudara yang sedang mengidap penyakit kanser. Semoga dengan menolong mereka yang sakit, akan juga mendapat pahala dari bacaannya serta pahala kerana menolong sesama hamba yang benar-benar memerlukan pertolongan dan penyembuhan dari-Nya.

************
Allah jualah Maha Penyembuh. InsyaAllah. Supplemen diambil untuk menguatkan tubuh. Vivix disyorkan ambil selepas kimo KERANA proses kimo mematikan sel dan VIVIX repair sel. Antioksidan yang tinggi seperti vitamin E , A, dan vita c boleh diambil semasa kimo.

Mohon lah doa dari Allah , kerana DIA MAHA BERKUASA KE ATAS SEGALA SESUATU.

Kepada sahabat saya yang ada penyakit kanser ni. Saya harap awak baca dan amalkan doa doa ayat quran ni juga .. sayangi diri awk dan kuatkan semangat . Jangan mudah mengalah. Kerana dirimu begitu berharga

012-9488265

Emelia Jamaluddin

Wednesday, 27 November 2013

3 HARI LAGI VIVIX HARGA TERENDAH

Assalamualaikum..panas panas panas...lagi 3 hari promosi VIVIX bakal berakhir..semalam dapat order VIVIX nak hadiahkan untuk maknya yang dah kena cucuk insulin. MasyaAllah murah rezeki anak tu insyaAllah. Yelah sape tak nak tengok mak sihat kan..mak kita kan sorang je. Mesti kita nak dia sihat selagi dia hidup ye tak.

Cakap pasal VIVIX ni kesan dan hasil mungkin berbeza mengikut individu. Sebab tubuh setiap manusia tak sama. 

ADA YG LEPAS 3 BOTOL VIVIX DAN SEMBUH DARAH TINGGI, SIMPTOM MILD STROK(STROK RINGAN ) DAH TAKDE.

ADA YG LEPAS 7 BULAN KONSISTEN AMBIL VIVIX BARU SEMBUH DIABETES/KENCING SWEET GITU. Haaa & BULAN ye bukan 7 minggu..bukan 7 hari.

ADA YG AMBIL 1 SET PROMO 6 BOTOL + 1 BOTOL FREE DAH TAK PERLU CUCUK INSULIN LAGI DAH, ALHAMDULILLAH.

ADA YG AMBIL VIVIX 2 MINGGU BACAAN GULA DAH KEMBALI NORMAL.

Haa nampak tak hasil memang tak sama setiap individu. Dengan rasa pati anggur yang pekat dan mewah, masam-masam kelat saya suka saya suka.

ada 3 hari lagi nak miliki VIVIX dengan harga terendah tahun ini. Inilah masanya nak hadiahkan yang tersayang VIVIX untuk kesihatan mereka. Hadiahkan kepada ibubapa anda tanda kasih pada mereka. Saya pun sudah, anda bagaimana.

Pm saya untuk VIVIX harga terendah tahun ini. Lai lai lai

012-9488265 ( Emelia Jamaluddin )
Id Shaklee 910243

Ladang Vitamin- Membina kesetiaan melalui kualiti

----------
Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 
 

Thursday, 21 November 2013

VIVIX minuman botani ajaib


♡♥M A N F A A T     V I VI X♡♥

• Membantu meningkatkan tenaga dan mengurangkan keletihan
• Membantu peningkatan metabolisme
• Membantu mengekalkan kesihatan sistem kardiovaskular
• Membantu mengurangkan risiko pembekuan darah
• Boleh membantu mencegah masalah jantung dan strok
• Membantu badan mengekalkan sistem imun yang sihat
• Satu antioksidan yang kuat yang membantu melawan radikal bebas berbahaya
• Membantu mencegah penuaan sel sel
• Adalah dilaporkan untuk membantu dalam kehilangan berat badan (slimming)
• Membantu mengurangkan keradangan
• Membantu mengekalkan tahap kolesterol yang sihat
• Membantu menggalakkan paras gula darah yang sihat


========
SIAPA PERLUKAN VIVIX ?
-PESAKIT SLE
-PESAKIT DARAH TINGGI/KOLESTEROL
-PESAKIT DIABETES KRONIK (TAHAP BERLUBANG & CUCUK INSULIN)
-PESAKIT KANSER
-PESAKIT JANTUNG
-PEROKOK TEGAR
-MEREKA YG INGINKAN KESIHATAN TUBUH BADAN
-PESAKIT RESDUNG KRONIK

Berminat ?

Hubungi saya pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke muka pintu anda melalui poslaju ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Info dan order:

012-9488265 Emelia Elza Jamaluddin
ID SHAKLEE 910243

Ladang Vitamin -Membina kesetiaan melalui kualiti


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 
 

Saturday, 16 November 2013

VIVIX : Apa itu polifenol ?

Assalamualaikum sahabat sahabat..semoga semuanya sihat sihat dan beroleh rahmat Allah selalu. Pagi ni teruja nak share info pasal VIVIX lagi. VIVIX ni dalam supplemen Shaklee paling mudah diambil hanya SESUDU KECIL sehari. Tak perlukan air yang banyak seperti suplemen lain yang berbentuk pil.

Tahukah anda ?

1 SUDU VIVIX ada 15 polyphenols. Fungsi polyphenols adalah anti radang.


Dan apakah itu POLYPHENOLS ?? 


POLIFENOL @ POLYPHENOLS  merupakan sebatian tumbuhan yang mempunyai khasiat antioksida tertinggi terhadap kesan penuaan sel.


Kajian menyarankan pengambilan diet dalam tumbuhan polifenol kerana ia berupaya memberi perlindungan  terhadap penyakit akibat daripada kesan penuaan seperti penyakit jantung, diabetes dan penyakit-penyakit saraf(neurodegenerative)


Salah satu polifenol yang kuat adalah RESVERATROL, di mana ia terbukti dapat melambatkan proses penuaan di peringkat sel. Tumbuhan polifenol  kuat yang lain seperti asid fenolik,ellagitannins, anthocyanins, dan proanthocyanidins juga didapati dapat memberi kesan positif terhadap lanjut usia pada tahap selular.

Polifenol-polifenol ini ini banyak terdapat di dalam polygonum cuspidatum,  anggur Muscadine, Elderberry Eropah dan Lobak Ungu. 

Testimoni dari sahabat yg ke bengkel nutrisi, pesakit diabetis akibat obes.. Selepas makan 4 botol vivix bacaan terkini diabetes (kencing sweet) dah turun kpd 5.2 .

badan jadi bertenaga
♥tak cepat letih
♥penglihatan makin ok
sxxx dia makin ok( sebab saraf seksual dia akan turut rosak bila diabetes kronik)

Jom VIVIX dgn harga terendah bulan ini sahaja. Jimat berpuluh ringgit utk sebotol dan jimat rmxxx utk 2 botol ke atas.

Jom pilih utk sihat
Pm utk info dan order

012-9488265 (Emelia)
SID 910243



Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 
 

Friday, 15 November 2013

ANGGUR : ADA APA DENGAN ANGGUR

Assalamualaikum.. dah bersawang blog ni huhu. Minggu yg memenatkan maklumlah minggu akhir persekolahan. Banyak perkara perlu diselesaikan sebelum bercuti.

Berbual dengan hubby pasal makanan beralkali yang baik untuk sistem tubuh kita. Makanan yang beralkali seperti buah tembikai dan anggur.

ANGGUR : Ada apa dengan anggur?

-Sekarang ramai orang jual pil biji anggur yg membantu mningkatkan kesihatan.

-Vita E Shaklee diperkaya dengan extract biji anggur kerana dipercayai mengukuhkan kesan antioksidan

-VIVIX Shaklee diperbuat dari buah anggur Muscadine yg saiznya sebesar bola golf. Diperkaya polifenol sebagai anti radang dan anti penuaan sel sel.

*sel sel menjadi tua akibat pencemaran toksik , pencemaran udara seperti asap rokok, kenderaan, ubat nyamuk dan lain lain.

*penggunaan bahan pemanas air membuatkan seseorang terdedah kepada bahan kimia. Ini mengganggu imuniti tubuh seseorang.

*perhatikan sayur yg anda makan berlubang atau terlalu sempurna.selamatkah ia dari sebarang racun perosak.

Sel sel yg rosak membuatkan tubuh seseorang terdedah kpd ancaman penyakit.

Nak khasiat buah anggur yg dapat membantu mencegah penuaan sel sel anda, merawat DNA yg rosak dan anti kanser boleh cuba VIVIX

JEMPUT LIHAT KOLEKSI TESTIMONI VIVIX  saya.

Oh ya bulan ni masih berlangsung promosi VIVIX  nak dapat harga terendah bulan ni lah.

Jom reward diri dengan khasiat VIVIX minuman botani  yang unggul.. jom rebur peluang ini.

Pm untuk info lanjut :

012-9488265 (Emelia)
SID 910243

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 
 

Tuesday, 5 November 2013

TESTIMONI VIVIX - BERHENTI MEROKOK



Assalamualaikum semua sahabat2 blogger...

Selamat menyambut tahun baru 1 Muharam 1435 H buat semua muslimin dan muslimat. Semoga tahun baru ini memberi 1001 keberkatan kepada kehidupan kita semua.

Saya nak share satu lagi testimoni VIVIX kisah seorang ibu berusia 63 tahun yang merokok sejak usianya belasan tahun lagi. Ok jom baca .
===================

"Segan dan agak malu bila ibu kita seorang perokok tegar kan. Mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi.bukannya rokok daun tapi rokok Dunhill.


Kerap mak sakit perut yang teruk.mungkin sebab organ dalaman dia dah tak berapa elok kot sebab umur dia dah 63 tahun. Tapi Alhamdulillah awal minggu lepas saya poskan VIVIX kat mak saya..tup tup mak call saya jeng jeng jeng....dia kata ubat apa yg saya bagi dia minum tu? 


Saya tanya kenapa? Dia kata terasa ROKOK PAHIT MACAM HEMPEDU!! Dia langsung tak boleh hisap rokok tu. Saya kata tu la ubat yang saya cari selama ni untuk dia. 


Alhamdulillah dah  semingggu dia tak beli dan tak sentuh rokok langsung.

Dia cakap selera makn dia pun makin bertambah.  Ramai yang tegur dia nampak makin berisi.


Alhamdulillah syukur pada Allah, akhirnya saya jumpa supplement yang betul-betul sesuai untuk ibu saya. Xpelah kuar duit banyak sikit pun. IBU KITA SEORANG JE. Selagi dia masih ada memang nak tengok dia sihat.


-Pn Izan Riza

--------
VIVIX bantu repair DNA yang rosak, jadi biila dah berbelas tahun merokok tu tentu lah banyak organ dalaman kita yang rosak kan kan..

sedangkan orang yang tak merokok pun mendapat bahana kesan buruk dari perokok ni kan.

Hadiahkan diri anda VIVIX atau insan tersayang kerana ia mengandungi kandungan resveratrol 10 kali lebih tinggi  sebatian dari anggur muscadine yang dikatakan sebesar buah golf!


Kandungan asid elagiknya pula membantu menentang sel sel kanser dari merebak atau kembali. 

Istimewa kepada pesakit strok, lumpuh, alzheimer, pesakit SLE, diabetes/kencing manis kronik, pesakit darah tinggi dan kolesterol tinggi , pesakit kanser , pesakit resdung kronik dan banyak lagi.

Dapatkan VIVIX dengan harga super jimat bulan NOVEMBER ini sahaja.

Saya pengedar Shaklee anda ,
 Pn Emelia Elza        012-9 4 8 8 2 6 5                             
 Id Shaklee 910243

LADANG VITAMIN - MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI



Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 

PURPLE CARROT @ LOBAK UNGU : RAMUAN VIVIX

Assalamualaikum... 

Salam 1 Muharram 1435 H..

hari ni saya nak share pasal bahan yang terdapat dalam ramuan magic potion  VIVIX .

Best tau jika studi apa yang kita jual dan makan ni. Mengapa VIVIX begitu istimewa tapi ada yang terkedu bila mendengar harganya? Mengapa anda harus tahu kisah VIVIX yang best ni..macamana boleh jadi anti kanser bagai..apa ramuan yang boleh sembuhkan DNA yang rosak dengan izin Allah tu?

apa ramuan nya yang sangat best tu..

ok dulu saya dah share pasal bahan utama VIVIX ialah anggur muscadine dan pagi 1 Muharam ni saya nak kupas  bahan kedua nya ialah karot ungu atau PURPLE CARROT.

=========

Purple carrot atau karot ungu ianya adalah sumber terbaik vitamin A, dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins, dan sesquitterpenes.

Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Anthocyanins adalah bertanggungjawab pada warna merah menyala, biru dan ungu pada buah dan sayuran. Berry mengandungi banyak anthocyanins, terutama sekali blueberi yang mengandungi aktiviti antioksidan yang teramat tinggi.

Anthocyanins adalah antioksidan utama dalam karot yang berwarna ungu-kuning dan ungu oren, dan karot unggu-kuning mengandungi kapasiti antioksidan yang tertinggi, diikuti oleh karot ungu-oren.

Asid klorogenik adalah antioksidan paling banyak di dalam semua jenis karot. Asid klorogenik ini adalah antioksidan paling banyak dalam semua jenis karot.

Asid klorogenik  ini dipercayai bertanggungjawab mengurangkan diabetes yang dikaitkan dengan pengambilan kopi.

Sejak kebelakangan ini kajian telah menunjukkan anthocyanins mempamerkan banyak aktiviti biologi, termasuk antioksidan, antii radang, anti mikrobial dan anti carcinogen.Tambahan pula ia juga mempamerkan kesan pada saluran darah, platelet dan lipoprotin yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit jantung koronari.

------------
Wahh best kan ramuan VIVIX ni..so jom kita makan dengan ilmu..jangan teguk saja2 VIVIX ni ..amik tahu juga ramuan yang menjadikannya begitu iistimewa

Dapatkan VIVIX dengan harga cecah lantai mozek buln NOVEMBER 2013 bulan ni...harga promosi beli 6 percuma 1 jimat beratus ringgit untuk set promo dan berpuluh ringggt setiap botol.

Nak dapatkan VIVIX ?
Nak bagi mak ayah khasiat VIVIX?

(kredit gambar to Xcitefun.net)

Innilah masanya !! Pm je untuk maklumat lanjut 

Pn Emelia Elza
SMS WA 012-9 4 8 8 2 6 5
Id Shaklee 910243 


LADANG VITAMIN- MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin