Friday, 7 August 2015

VIVIX :Tonik rawatan alternatif kepada sakit kronik

Assalamualaikum sahabat semua..hari ni Jumaat sementara menunggu encik hasben datang jemput lepas Jumaat amik kesempatan update blog yang dah bersawang ni kahkahkah...alkisahnya lepas jamuan raya di sekolah sambil duk sesaje jenguk blog jap...alhamdulillah urusan kerja hakiki pun dah siap tu yang boleh sambung buat minat sampingan ni..

Ahaa..pernah tak stress mengganggu keselesaan dan menjejaskan  kesihatan anda. Sebenarnya kita lebih memahami tubuh kita sendiri..lihat saja pada tanda tanda seperti lemah lemah badan, sering sakit kepala tanpa sebab dan sebagainya..Jangan jadikan alasan tiada masa merawat diri sebagai penghalang anda untuk hidup lebih sihat. Bila dah selalu lemah badan dan kurang bertenaga, mood pun ke laut, sakit sana sini sebaiknya berjumpalah dengan doktor. Periksa tahap kesihatan anda.. Tapi jika anda nak cuba tonik ajaib ni pun ok jugak..tonik ajaib yang mana ??Apa kata jika anda mencuba saranan saya ini.. mencari rawatan alternatif kepada penyakit anda, atau anda seorang yang mementingkan kesihatan dan ingin mencegah penyakit dan tidak suka menelan pil saya syorkan tonik kesihatan VIVIX. Ramuan diperbuat dari anggur muscadine, buah elderberi, poligonum dan lobak ungu mempunyai gabungan mantap kepada penghasilan resveratrol. 

Harganya sangat berbaloi untuk dicuba jika anda betul betul memerlukan ikhtiar penawar kepada masalah penyakit yang menganggu. Bayangkan kesedihan dan kemurungan yang akan memburukkan lagi tahap kesihatan anda. Sel sel mudah rosak dan pelbagai penyakit datang menghinggap. Vivix membantu mengimpak 4 mekanisme utama penuaan selular, membantu menyihatkan sel sel dan membantu memperbaiki DNA yang rosak dengan izin Allah. Rasailah kelainan tonik Vivix ini dengan pengambilan 1 sudu sehari . 
Antara penyakit penyakit popular yang disyorkan untuk mengambil VIVIX sebagai PENCEGAHAN atau RAWATAN TAMBAHAN  :

-penyakit kanser
-pesakit lumpuh/strok/angin ahmar
-mati pucuk
-fibroid/cyst
-resdung 
-lemah jantung
-kencing manis
-darah tinggi
-SLE masalah auto immune
-perokok tegar
-parkinson
-alergi/alahan
-gout
-lelah/asthma 


Haaa..apa salahnya mencuba ye tak..sebab kalo tak cuba kita tak tahu kan kan kan...hihi. Apa akan jadi jika anda tiada penyakit tapi sesaja nak ambil VIVIX ni ?? Kesannya akan awet muda wawawawa...sesuai lah dengan fungsi VIVIX memperbaiki sel sel dan menyihatkan sel serta merawat dan memulihkan DNA yang rosak..tag line VIVIX pula ialah rasa 25 tahun lebih muda dan hidup 25 tahun lebih lama...haa suka tak..jika anda nak cuba VIVIX ni boleh dapatkan dari Shaklee atau boleh minta saya poskan untuk anda. Yang penting pm nombor ni ye...
Sebarang maklumat dan info lanjut boleh sms whatsapp ke 012-9488 265 

Emelia Jamaluddin 

Ladang Vitamin-membina kesetiaan melalui kualiti


Sihat itu nikmat- Mati itu pasti

#shakleetemerloh
#shakleePahang
#ladangvitamin

1 comment:

MASLAN AHAMAD said...

Ada tak pesakit kronik kanser yg mengambil tonik ni sembuh.Berapakah harga sebotol untuk sebulan.Bolehkah ia didapatkan di singapura