Tuesday 5 November 2013

TESTIMONI VIVIX - BERHENTI MEROKOK



Assalamualaikum semua sahabat2 blogger...

Selamat menyambut tahun baru 1 Muharam 1435 H buat semua muslimin dan muslimat. Semoga tahun baru ini memberi 1001 keberkatan kepada kehidupan kita semua.

Saya nak share satu lagi testimoni VIVIX kisah seorang ibu berusia 63 tahun yang merokok sejak usianya belasan tahun lagi. Ok jom baca .
===================

"Segan dan agak malu bila ibu kita seorang perokok tegar kan. Mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi.bukannya rokok daun tapi rokok Dunhill.


Kerap mak sakit perut yang teruk.mungkin sebab organ dalaman dia dah tak berapa elok kot sebab umur dia dah 63 tahun. Tapi Alhamdulillah awal minggu lepas saya poskan VIVIX kat mak saya..tup tup mak call saya jeng jeng jeng....dia kata ubat apa yg saya bagi dia minum tu? 


Saya tanya kenapa? Dia kata terasa ROKOK PAHIT MACAM HEMPEDU!! Dia langsung tak boleh hisap rokok tu. Saya kata tu la ubat yang saya cari selama ni untuk dia. 


Alhamdulillah dah  semingggu dia tak beli dan tak sentuh rokok langsung.

Dia cakap selera makn dia pun makin bertambah.  Ramai yang tegur dia nampak makin berisi.


Alhamdulillah syukur pada Allah, akhirnya saya jumpa supplement yang betul-betul sesuai untuk ibu saya. Xpelah kuar duit banyak sikit pun. IBU KITA SEORANG JE. Selagi dia masih ada memang nak tengok dia sihat.


-Pn Izan Riza

--------
VIVIX bantu repair DNA yang rosak, jadi biila dah berbelas tahun merokok tu tentu lah banyak organ dalaman kita yang rosak kan kan..

sedangkan orang yang tak merokok pun mendapat bahana kesan buruk dari perokok ni kan.

Hadiahkan diri anda VIVIX atau insan tersayang kerana ia mengandungi kandungan resveratrol 10 kali lebih tinggi  sebatian dari anggur muscadine yang dikatakan sebesar buah golf!


Kandungan asid elagiknya pula membantu menentang sel sel kanser dari merebak atau kembali. 

Istimewa kepada pesakit strok, lumpuh, alzheimer, pesakit SLE, diabetes/kencing manis kronik, pesakit darah tinggi dan kolesterol tinggi , pesakit kanser , pesakit resdung kronik dan banyak lagi.

Dapatkan VIVIX dengan harga super jimat bulan NOVEMBER ini sahaja.

Saya pengedar Shaklee anda ,
 Pn Emelia Elza        012-9 4 8 8 2 6 5                             
 Id Shaklee 910243

LADANG VITAMIN - MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI



Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 

No comments: