Tuesday 5 November 2013

PURPLE CARROT @ LOBAK UNGU : RAMUAN VIVIX

Assalamualaikum... 

Salam 1 Muharram 1435 H..

hari ni saya nak share pasal bahan yang terdapat dalam ramuan magic potion  VIVIX .

Best tau jika studi apa yang kita jual dan makan ni. Mengapa VIVIX begitu istimewa tapi ada yang terkedu bila mendengar harganya? Mengapa anda harus tahu kisah VIVIX yang best ni..macamana boleh jadi anti kanser bagai..apa ramuan yang boleh sembuhkan DNA yang rosak dengan izin Allah tu?

apa ramuan nya yang sangat best tu..

ok dulu saya dah share pasal bahan utama VIVIX ialah anggur muscadine dan pagi 1 Muharam ni saya nak kupas  bahan kedua nya ialah karot ungu atau PURPLE CARROT.

=========

Purple carrot atau karot ungu ianya adalah sumber terbaik vitamin A, dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins, dan sesquitterpenes.

Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Anthocyanins adalah bertanggungjawab pada warna merah menyala, biru dan ungu pada buah dan sayuran. Berry mengandungi banyak anthocyanins, terutama sekali blueberi yang mengandungi aktiviti antioksidan yang teramat tinggi.

Anthocyanins adalah antioksidan utama dalam karot yang berwarna ungu-kuning dan ungu oren, dan karot unggu-kuning mengandungi kapasiti antioksidan yang tertinggi, diikuti oleh karot ungu-oren.

Asid klorogenik adalah antioksidan paling banyak di dalam semua jenis karot. Asid klorogenik ini adalah antioksidan paling banyak dalam semua jenis karot.

Asid klorogenik  ini dipercayai bertanggungjawab mengurangkan diabetes yang dikaitkan dengan pengambilan kopi.

Sejak kebelakangan ini kajian telah menunjukkan anthocyanins mempamerkan banyak aktiviti biologi, termasuk antioksidan, antii radang, anti mikrobial dan anti carcinogen.Tambahan pula ia juga mempamerkan kesan pada saluran darah, platelet dan lipoprotin yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit jantung koronari.

------------
Wahh best kan ramuan VIVIX ni..so jom kita makan dengan ilmu..jangan teguk saja2 VIVIX ni ..amik tahu juga ramuan yang menjadikannya begitu iistimewa

Dapatkan VIVIX dengan harga cecah lantai mozek buln NOVEMBER 2013 bulan ni...harga promosi beli 6 percuma 1 jimat beratus ringgit untuk set promo dan berpuluh ringggt setiap botol.

Nak dapatkan VIVIX ?
Nak bagi mak ayah khasiat VIVIX?

(kredit gambar to Xcitefun.net)

Innilah masanya !! Pm je untuk maklumat lanjut 

Pn Emelia Elza
SMS WA 012-9 4 8 8 2 6 5
Id Shaklee 910243 


LADANG VITAMIN- MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 

No comments: