Sunday 20 July 2014

VIVIX PALING EKSKLUSIF DARI SHAKLEE

Assalamualaikum semua sahabat pembaca budiman...ini lah  VIViX satu satunya supplemen paling eksklusif dari Shaklee..paling tip  top  dan mengetop gitu dalam Shaklee.

Kalo kelompok beg tangan tu macam PRADA lah...haa..sebab apa ? kerana khasiat VIVIX ni dapat membantu memperbaiki sel sel DNA yang rosak.

Tahukah anda ?

1 SUDU VIVIX ada 15 polyphenols. Fungsi polyphenols adalah anti radang.

Dan apakah itu POLYPHENOLS ??

POLIFENOL @ POLYPHENOLS  merupakan sebatian tumbuhan yang mempunyai khasiat antioksida tertinggi terhadap kesan penuaan sel.



Kajian menyarankan pengambilan diet dalam tumbuhan polifenol kerana ia berupaya memberi perlindungan  terhadap penyakit akibat daripada kesan penuaan seperti penyakit jantung, diabetes dan penyakit-penyakit saraf(neurodegenerative)

Salah satu polifenol yang kuat adalah RESVERATROL, di mana ia terbukti dapat melambatkan proses penuaan di peringkat sel. Tumbuhan polifenol  kuat yang lain seperti asid fenolik,ellagitannins, anthocyanins, dan proanthocyanidins juga didapati dapat memberi kesan positif terhadap lanjut usia pada tahap selular.

Polifenol-polifenol ini ini banyak terdapat di dalam polygonum cuspidatum,  anggur Muscadine, Elderberry Eropah dan Lobak Ungu.

---------------------
Bulan ni promosi VIVIX harga runtuh bagi ahli Shaklee. Beli 6 percuma 1.

SMS WA PM inbox untuk tempahan /maklumat lanjut

Rakan pengedar Shaklee Malaysia
SID 910243

EMELIA JAMALUDDIN
012-9488 265


 

No comments: