Wednesday 27 November 2013

3 HARI LAGI VIVIX HARGA TERENDAH

Assalamualaikum..panas panas panas...lagi 3 hari promosi VIVIX bakal berakhir..semalam dapat order VIVIX nak hadiahkan untuk maknya yang dah kena cucuk insulin. MasyaAllah murah rezeki anak tu insyaAllah. Yelah sape tak nak tengok mak sihat kan..mak kita kan sorang je. Mesti kita nak dia sihat selagi dia hidup ye tak.

Cakap pasal VIVIX ni kesan dan hasil mungkin berbeza mengikut individu. Sebab tubuh setiap manusia tak sama. 

ADA YG LEPAS 3 BOTOL VIVIX DAN SEMBUH DARAH TINGGI, SIMPTOM MILD STROK(STROK RINGAN ) DAH TAKDE.

ADA YG LEPAS 7 BULAN KONSISTEN AMBIL VIVIX BARU SEMBUH DIABETES/KENCING SWEET GITU. Haaa & BULAN ye bukan 7 minggu..bukan 7 hari.

ADA YG AMBIL 1 SET PROMO 6 BOTOL + 1 BOTOL FREE DAH TAK PERLU CUCUK INSULIN LAGI DAH, ALHAMDULILLAH.

ADA YG AMBIL VIVIX 2 MINGGU BACAAN GULA DAH KEMBALI NORMAL.

Haa nampak tak hasil memang tak sama setiap individu. Dengan rasa pati anggur yang pekat dan mewah, masam-masam kelat saya suka saya suka.

ada 3 hari lagi nak miliki VIVIX dengan harga terendah tahun ini. Inilah masanya nak hadiahkan yang tersayang VIVIX untuk kesihatan mereka. Hadiahkan kepada ibubapa anda tanda kasih pada mereka. Saya pun sudah, anda bagaimana.

Pm saya untuk VIVIX harga terendah tahun ini. Lai lai lai

012-9488265 ( Emelia Jamaluddin )
Id Shaklee 910243

Ladang Vitamin- Membina kesetiaan melalui kualiti

----------
Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 
 

No comments: