Tuesday 3 December 2013

OMEGA GUARD !!!!

Alhamdulillah summal hamdulillah summalhamdulillah...

Permohonan kami dari Sabah ke Pahang diluluskan..wahhh lepas ni bersiaran banyak dari Pahang lah huhu..November pergi dengan promo VIVIX yang sangat sangat best dan happening..group kami order 11 batch !! Wow..pakat order semua dah gaye nak buat kolam VIVIX ekekeke.

Disember datang lagi dan kali ni promo yg best best bbest...tadaaaa OMEGA GUARD beli 6 percuma 1..harga memang terbaekk. 

Cakap ppasal Omega Guard Shaklee ni teringat pula customer yang menggunakan Omega Guard, tetapi masih berkolesterol tinggi. Biila ditanya sarapan biasa makan apa, dia cakap nasi arab dan roti telur..mak aihhh,dah tu macamana nak bakar kolesterol kalo dah makan benda alah tu hhari-hari atau seminggu sekali ye tak?

Bila umur dah makin meningkat ni, perhatikan tanda-tanda sakit seperti kebas-kebas, tegang urat bahu dan lleher, sakit kepala itu mungkin tanda tanda banyak kolesterol. Habis tu nak biar macam tu je ke. Kalo doktor biasanya suruh pulun minum jus sayuran diblend, buah-buahan dan serat.

FUNGSI OMEGA GUARD 

Antara fungsi OMEGA GUARD ialah membakar lemak yang tersimpan dan terkumpul. Haa best kan. Sebab tu ia ada pada set kolesterol dan set kurus.

IA juga anti radang dan inflamasi sendi, supaya tak bengkak sebab tu ia ada pada set gout.

Omega Guard Shaklee juga baik untuk kesihatan otak dengan membantu sell sel otak berhubung sebab tu ia ada pada set minda cergas, ibu hamil dan menyusu (set lenngkap)

Omega Guard Shaklee ada pada set kesihatan wanniita kerana ia melindungi kolagen kulit serta manfaat lain.

Omega GUARD ada pada set kesihatan jantung kerana ia bantu lancarkan darah jadi ia diisyorkan dalam set tekanan darah tinggi

Omega Guard menguatkan paru pparu jadi ia sangat baik untuk mereka yang bermasalah bronkiritis(paru2 berair), athhma dan lelah..

Omega juga membantu memelihara kesihatan maskullin dengan sumber minyak ikan yang unggul menjaga kesihatan dan kelancaran darah.

Wahh bestnya Omega ni..sumber dari pati ikan air laut dalam..

Nak dapatkan OMEGA GUARD harga promosi ni jom  rembat 6 botol terus dapat percuma sebotol..


Nak tu pm jer ;)

012-9488265 /
012-8062841(Emelia Elza)
Shakklee Id 910243

LADANG VITAMIN-MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI

------------
Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 
 

No comments: