Sunday 3 November 2013

TESTIMONI VIVIX 2- DIABETES

Assalamualaikum sahabat sahabat blogger... sempena bulan ni promosi VIIVIX saya nak share testimoni VIIVIX mengenai kencing  manis kronik.

Saya sangat sukakan HOBI part time saya ini, berkongsi kebaikan  dan memberi alternatif kepada orang di luar sana untuk mencari kehidupan yang lebih sihat . Saya berbesar hati jika dapat menyelesaikan atau setidak-tidaknya membantu lebih ramai orang memperbaiki taraf kesihatan mereka.

Sihat itu adalah nikmat. Mati itu adalah pasti. Supplemen bukan kepada orang yang mampu, tetapi KEPADA ORANG YANG PERLU.


TESTIMONI VIVIX 2 - DIABETES

Testimoni dari group customer SGL

Gambar pertama ini menunjukkan keadaan pesakit selepas operate luka yang tidak sembuh sembuh.

Selepas dicadangkan VIVIX dan pengambilan selama 2 minggu, dengan dos 1 sudu teh x 2 kali sehari luka beransur baik (gambar ke 3) , alhamdulillah.

------------------
APAKAH SEBENARNYA VIVIX NI

Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

VIVIX VALUE FOR YOUR HEALTH
VIVIX VALUE FOR YOUR MONEY

Haaa bulan ni promo VIVIX beli 6 percuma 1 botol . Harga terendah bulan ini sahaja. Inilah masanya untuk VIVIX dengan nilai yang lebih jimat !!

Ada banyak cara untuk ikhtiar sihat. Pilihan di tangan anda. InsyaAllah setiap produk Shaklee diiktiraf halal oleh ISA yang diiktiraf oleh JAKIM.

Info lanjut sila hubungi:

Pn Emelia Elza Jamaluddin
Id Shaklee 910243
SMS WA 012-9488265

Ladang Vitamin -- Membina kesetiaan melalui kualiti


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 

No comments: