Monday 4 November 2013

VIVIX VS 60 TRILLION SEL SEL ????

FAKTA TENTANG ANGGUR MUSCADINE 

Anggur muscadine adalah anggur liar yang mempunyai 20 kromosom, dan oleh kerana pasangan tambahan kromosom ni, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan termasuk fungsi imun yang tinggi dan antioksidan terbaik.

Anggur ini mempunyai buah yang besar, sebesar bola golf, dan hidup di kawasan ekstrem, menjadikan ia mengandungi banyak polifenol dan resveratrol.       Ia juga mengandung asid elagik, sejenis polifenol yang tiada dalam anggur jenis lain.

Asid elagik mempunyai peranan dalam menghentikan bahan kimia penyebab kanser, juga anti virus dan anti bakteria. Lebih bagus daripada vitamin C atau E

Ia sudah lama menjadi hidangan masyarakat di benua Amerika dan Eropah, dikatakan mula dinikmati secara komersial di zaman Mesopotamia (di antara negara Turki dan Iran).
Kini kita dapat nikmati kebaikan anggur muscadine atau muscat ini di dalam satu botol yang mudah dan penuh kebaikan.
 

APAKAH SEBENARNYA VIVIX NI

TAHUKAH ANDA TUBUH KITA MEMPUNYAI 60 TRILLION SEL SEL ?

VIVIX  memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

VIVIX memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

VIVIX membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Jadi VIVIX sangat disyorkan kepada :

-pesakit strok, alzheimer
-pesakit kencing manis kronik
-pesakit darah tinggi kerana VIVIX mengandungi resveratrol
-pesakit SLE, auto immune
-pesakit lemah jantung, kolestrol tinggi

-pesakit kanser
-lain2 penyakit sebagai ikhtiar


hmmm makin studi makin jatuh centa dengan produk ni..VIVIX  berbaloi untuk kesihatan anda, jom berikan 60 trillion sel sel kita hanya yang terbaik semuanya dengan izin Allah jua.

jom rebut peluang memiliki VIVIX dengan harga TERENDAH SEMPENA PROMOSI NOVEMBER ini. Hadiahkan pada diri anda atau insan tersayang KHASIAT VIVIX hanya sesudu kecil sehari seorang makan tahan sebulan lebih.

Untuk sebarang pertanyaan , hubungi saya SMS /WHATSAPP 012 -9488265                     PN EMELIA ELZA  , PENGEDAR SHAKLEE ANDA ID 910243

Sebarang pembelian dari saya anda akan mendapat KONSULTASI PERCUMA dan PANDUAN EKSKLUSIF .

LADANG VITAMIN - MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 

No comments: