Wednesday 13 March 2013

KOLESTEROL : JANGAN PANDANG SEBELAH MATA

[Lecithin @ Omega Guard dan Vita C: JANGAN HANYA PANDANG SEBELAH MATA ]

Lecithin is back ..now available for orders. Alhamdulillah..lecithin pun antara suplemen terhot sebab ramai orang dah ada kesedaran menjaga kesihatan jantung. Bila rasa keras bahu dan leher, tegang leher tu mungkin kolestrol sedang mengganggu saluran darah anda. Bila tersumbat maka terjadilah penyakit darah tinggi  , kencing manis dan sebagainya. 


Oh ya. Jangan lupa di samping suplemen macam OMEGA GUARD dan LECITHIN untuk buang kolestrol, amalan sunnah seperti berbekam juga digalakkan. Berbekam di kepala mencerahkan mata dan paling penting dapat  menghindarkan salur darah tersumbat atau pecah jika dibuang darah kotor. 


Pengambilan Vitamin C juga dapat membantu memelihara salur darah umpama gam supaya tidak pecah jika tekanan darah terlalu tinggi.

P/s: Saya gembira jika dapat membantu kwn2 memperbaiki masalah kesihatan. Teringat pulak arwah ayah yang strok akibat tekanan darah tinggi. Masa tu pengetahuan begini sangat kurang.Saya nak elakkan perkara ini dalam keluarga semampu mungkin. Begitu juga di kalangan rakan semua. Semoga dipermudahkan Allah


~ Ladang Vitamin 0129488265


ID 910243 (Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. )
》》Membina kesetiaan melalui kualiti《《

No comments: