Wednesday 13 March 2013

Vitamin Kanak2 / Awlad

Tahukah anda kurang selera makan di kalangan anak2 juga berpunca dari kekurangan zat dan nutrisi? adakah anda berpuas hati dengan sajian yang anda hidangkan di rumah. Anak anda gemarkan sayur? Makan semua hidangan atau memilih makanan tertentu sahaja. Jika begitu , tambah nilai khasiat dalam pemakanan anak anda. Tidak beerti anda tak perlu bagi makanan seperti nasi apabila memberinya makanan tambahan. Oh tidak. Nama pun makanan tambahan kan. Mari kita tengok apa yg boleh membantu perkembangan minda anak, menguatkan antibodi dan tentunya membekalkan khasiat nutrisi untuk si manja tersayang. Boleh diberi seawal setahun lebih (alternatif jika kekurangan berat badan) dan digalakkan pengambilan dari usia 2 tahun ke atas (Omega Guard - Mealshakes) dan 4 tahun ke atas (Vitalea kids dan Chewable Vita C)



VITALEA KIDS


-Membekalkan 19 vitamin dan mineral perlu
-Sumber kalsium pembina tulang
-Baik untuk kesihatan
-Bekalan harian untuk vitamin B

Peruntukkan belanja anda untuk si manja tersayang..mainan dan pakaian mahal boleh beli kan..kenapa tidak suplemen kesihatan anak2..
------------------------------------------------------------------------------------
CHEWABLE VITA C
Vitamin C memainkan peranan penting dalam memelihara kandungan antioksidan semulajadi tubuh dan juga penting untuk tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan yang baik. Vitamin C tambahan diperlukan bagi ibu-ibu mengandung dan yang sedang menyusukan bayi di mana diet harian sahaja tidak mampu memberikan vitamin C yang mencukupi. Chewable Vita-C dengan rasa limau dapat menyediakan vitamin C setara 1½ buah oren. Ia ideal juga untuk kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang sukar untuk menelan pil.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

------------------------------------------------------------------------------------------------
OMEGA GUARD


fungsi Omega Guard untuk kanak-kanak

-membantu sel sel otak berhubung
-memgurangkan inflamasi sendi
-menguatkan paru2 (disyorkan utk asma/lelah/kerap selesema)
-menyokong perkembangan minda yg baik
-baik untuk jantung

-----------------------------------------------------------------------------------
Berikan anak anda khasiat dan keperluan kalsiumnya, protein yg lengkap supaya mindanya cerdas, tubuhnya cergas dan sihat. Barang mainan dan baju pun semakin mahal sekarang . Apa salahnya peruntukkan sedikit pelaburan untuk anak2 yg sihat dan ceria. 
Saya adalah pengedar Shaklee anda yg sah. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. 

Jalani hidup sihat dan ceria
Emelia 0129488265
Shaklee Id 910243
Ladang Vitamin > Membina kesetiaan melalui kualiti

No comments: