Tuesday 11 June 2013

Omega Guard Mengapa begitu Istimewa ?

Assalamualaikum..sahabat2 alam maya. 

Hari ni dah masuk 2 Syaaban 1434 H. Bermakna tak lama lagi nak masuk bulan puasa. Amacam, dah siap mengganti pose ker. Kalo belum tu sila lah berbuat demikian ye. maklumlah kita berhutang mesti bayar kan kan..

Saya bukan nak cerita pasal puasa sebenarnya ni. Pasal Omega Guard yg terhebat teww.. Saya nak tambah sedikit kelebihan OmegaGuard yg sahabat2 kena tahu. Sebab rugi kalo makan Omega Guard tapi tak tahu kelebihannya.

Omega Guard mengandungi Minyak Ikan air laut dalam dan kandungan Omega 3 nya yg hampir 85%.  

Fungsi Omega Guard yg best2 anda patut tahu ialah:

* menguatkan paru2 jadi sangat baik untuk pesakit lelah, alergi dan asthma, penghidap bronkritis 9paru2 sejuk dan berair).

* mencerdaskan otak, dengan membantu sel2 otak berhubung. Jika ibu yg amik OmegaGuard akan disalurkan DHA kepada si bayi..haa menarikkan ? Ibu pun boleh sihat, pecah lemak dan mencerdaskan otak. So tak  rugi sebab 2 in 1 manfaat di share bersama ibu dan anak.

* Melancarkan saluran darah tersumbat, melincinkan saluran darah jadi ia sangat baik dan disyorkan kepada lelaki bagi mengelakkan dan merawat masalah mati pucuk. Kerana mati pucuk dikaitkan dengan saluran yg tersumbat, jadi Omega Guard membantu kesihatan prostat.

Tambahan pula sangat baik untuk jantung, dan memastikan tekanan darah stabil,juga disyorkan kepada pesakit darah tinggi kerana tekanan darah tingi juga dikatakan berpunca dari lemak dan kolesterol yg tersendat dalam pembuluh darah.

* Merawat gout..bagaimana Omega Guard membantu merawat gout. Seperti yg saya katakan awal tadi, tugasnya melancarkan salur darah jadi apabila digabungkan dengan Si tukang angkut Alfalfa, ia bertindak memnyerap dan membuang asid urik berlebihan melalui sistem perkumuhan, buang air kecil dan besar serta perpeluhan.

*Merawat batu karang..wahh hebat sangat lah kalo gitu OmegaGuard ni sampai boleh merawat batu karang. 
Ye memang betul kerana kejadian batu karang dikaitkan dengan timbunan kolesterol dalam tubuh yg menyebabkan terjadinya batu karang.




Haa sekarang dah jelas kan mengapa Omega Guard sangat baik untuk memelihara kesihatan anda. Cuma yg membezakan fungsi rawatan setiap penyakit adalah dos pengambilan adalah berlainan dicadangkan bagi setiap penyakit. Dan juga berfungsi mengikut teman set cadangan pengambilan yg lain.

Contoh untuk gout pesakit disarankan amik Omega + Alfalfa.

Untuk kesihatan jantung dan kestabilan darah pula Omega Guard + Garlic + Vita C.

Untuk kanak2 pula bagi menguatkan sistem imun tubuh dicadangkan Omega + Mealshakes + Chew C. 

Set lelaki
kesuburan dan kesihatan lelaki) 



Berminat nak miliki Omega Guard anda hari ini? Hubungi saya untuk info dan order. Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia  termasuk Sabah dan Sarawak. penghantaran ke luar negara juga dibuat sekiranya ada permintaan.

Info dan order: (konsultasi percuma selepas pembelian)

Emelia Elza Jamaluddin
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265
PAGE FB : Ladang Vitamin
BLOG : My Ladang Vitamin

Membina kesetiaan melalui kualiti

No comments: