Thursday 11 July 2013

ALFALFA OH ALFALFA

ALFALFA

Salah satu makanan tambahan tertua yang kita kenali.   Mengandungi 7 enzim pencernaan dalam kuantiti secukup untuk membantu  pencernaan bagi kesemua tiga kelas makanan.
 
Mengandungi klorofil, sejenis agen deodoran dan pencegah toksik asli. Salah satu jenis tumbuhan paling lengkap, dan kaya pemakanannya yang terdapal dalam alam semula jadi.

la mengandungi 16 vltamin, 17 mineral, gentian, dan amat kaya dalam protin. Secara tradisi diambil bagi mengatasi sakit sendi dan alergi. la mengandungi lebihan mineral surih berbanding mana-mana tumbuhan yang diketahui manusia. Kesemuanya penting bagi fungsi sel.
 
Keluaran ini harus disediakan hanya dari daun-daun tumbuhan untuk menjamin potensi maksimum. Banyak pengeluar menghasilkan alfalfa yang diperbuat daripada akar dan batang selain daunnya; ini akan menyusutkan kualitinya.

Daunnya harus diproses secara asli di bawah cahaya mata hari dan bukannya menerusi mesin haba tinggi dan tiupan kencang. Cuba carikan jenis yang tidak ditanam dengan penggunaan
racun serangga dan racun rumpai.

-----------------
Dan Alfalfa pilihan saya semestinya Alfalfa Complex Shaklee..

Didatangkan dengan 2 saiz botol Large 700 biji dan Small 330 biji. Mula2 amik dulu asyik kuar ruam kat badan tau huhu. Rupanya bila studi balik ooo rupanya krisis penyembuhan. 


Alfalfa kan bertindak sebagai penyah toksin. Kalo rasa gatal2 kat kulit tu maksudnya tubuh kita telah mengambil banyak ubat2an yg mengandungi bahan kimia sebelum ni.

saya rasa ada betulnya. Sbb dulu selalu amik antibiotik utk masalah ulser mulut. Banyak bahan kimia dan dadah woooo.. skang saya amik NUTRIFERON dan Vita C , juga Garlic utk replace antibiotik tu.

Dah hampir setahun lebih saya amalkan Alfalfa ni. banyak kesan positif yg saya dapat. Memang rugi tau sapa yg tak pernah cuba.

Gambar Alfalfa banyak kat sini...scroll la ye

Ada 1001 khasiat Alfalfa untuk semua. Ada org hilang jeragat dan licin kulitnya lps berbulan amik Alfalfa. Ada org langsing setelalah berminggu bahkan berbulan makan Alfalfa ni.

Normal lah kan.. takkan makan sebulan terus turun berat berkilo. Tu diet tak sihat namanya. Beri kesan buruk pada badan.

Jom sape nak Alfalfa...nak saya hantarkan? Nak amik sendiri area Sandakan, Sabah.

 Kalo nak saya poskan dengan harga  special pun boleh. terus ke muka pintu gitew.

Lai lai lai......info dan order:

Emelia Elza Jamaluddin

Id Shaklee 910243 ( Nak pinjam guna no Id saya amik lah utk beli barang sila3)

SMS WHATSAP 012-9488265

LADANG VITAMIN - MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI

No comments: