Wednesday 24 July 2013

SCP oh SCP...SHAKLEE COLLAGEN POWDER

RINDU...rindu pada promo SCP Shaklee Collagen Powder..rindu pada khasiat  nya yang sangat superb.

Teringat lagi seorang sahabat saya beritahu , ramai yang menegur nya kelihatan lebih muda berbanding usia. Married with two kids, orang menyangkanya masih belum berkahwin . Kebetulan masa itu beliau mencuba SCP dan cabaran SCP ialah 8 minggu bersamaan 2 kotak kolagen Shaklee bersamaan 2 bulan..

Mari kita lihat apakah keistimewaan Shaklee Collagen Powder ni...jomm



Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.


Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.


Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.



* Berat molekul diukur dalam unit Dalton




Biasanya customer yang mencuba Shaklee Collagen Powder akan repeat order lagi. Berbaloi sangat berbaloi.

Bukan sahaja berfokus kepada kesuburan kulit, bahkan kesihatan dalaman secara menyeluruh. Khasiat lain, menyokong kesihatan sendi dan kesan terbaik diambil bersama vitamin C.

 
Alami sendiri rasa keterujaan itu, saya memang sentiasa teruja dengan Shaklee Collagen Powder ni kerana hasilnya memang begitu mengujakan!



Anda berminat? Hubungi saya. Setiap pembelian dengan saya anda akan mendapat tips eksklusif dan kondultasi percuma. 


No comments: