Thursday 1 August 2013

ADVANCE JOIN HEALTH - VITAMIN SENDI

Menyokong Kesihatan Sendi Berpanjangan

Sakit sendi mengganggu aktiviti harian anda? Tahukah anda antara sebab sendi haus ialah kerana terlalu banyak pergerakan kasar dan lasak seperti para atlet atau kerana berat badan seseorang sudah tidak dapat menampung kaki dan sendi nya menyebabkan sendi cepat kering atau haus.
Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendisendi.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.



Jom hadiahkan pada yang tersayang sempena promosi bln Ogos ini. Terbukti merawat sakit sendi selama 5 hari menampakkan kesan perubahan positif.

Berminat hubungi saya Pn Emelia Elza Jamaluddin SMS WHATSAPP 012-9488265 
ID SHAKLEE 910243



                                        MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI

No comments: