Thursday 24 October 2013

MASKER VITAMIN

Assalamualaikum...alhamdulillah seronok sangat sebab batch ketiga order kolagen Shaklee hampir nak cukup korum dah..2 je lagi belum berpunya.

Start hari ni dah boleh semak kertas-kertas soalan..haa tak banyak ado laa 9 kelas huhu..

Apapun malam ni saya nak share resipi masker kolagen sempena bulan promo SCP ni..

2 sudu plain yogurt + 1/2 sudu ESP + sedikit serbuk kolagen..haa dah siap pun. Cakap bab masker supplemen ni nak tergelak pun ada, Jun lepas saya lulurkan adik lelaki yang berkahwin agar tampil berseri di hari bahagianya.

Dia tanya kak apa tu..saya cakap lah ooo ni ESP protein yang mak minum tu dan susu tepung, satu sudu oat. Meriah, sapu kering dan boleh buat skrub sambil menanggalkan kulit mati. Eh tak racun ke..hihi kalo racun kak tak makan dah ESP ni dik oi

Dan ternyata adik saya (lelaki)  berpuas hati dengan hasilnya..ha ah la kak lebih cerah sedikit kulit saya dan lengan juga (sebab lengan dia saya sapu gak )

Kali pertama bermasker supplemen ialah masker vitamin C sustaine release 500mg..wallaa hasilnya memang mengujakan.

Tapi bila main stok abis pulak kat Malaysia vita C ni  rasa tak tergamak pulak nak buat masker huhu.

Caranya patahkan sebiji Vitamin c 500mg kepada 2 ,hancurkan sebahagian dan sebahagian disimpan. Campur sedikit air hingga likat berlendir dan sapu.. lepas 30 minit cuci perlahan dan bilas hingga bersih tapi satu pantang larang nya tak boleh gosok terlalu kuat nanti kulit muka macam terbakar you..

Saya memang semakin centa dengan supplemen Shaklee ni. Yang belum cuba  DTX Complex .Apa lagi ye..set penjagaan kulit muka dan rambut saya belum try. InsyaAllah sikit demi sikit lah..

Tabiat suka kumpul supplemen beli sikit demi sikit tiap bulan kini dah jadi habit. Kalo boleh semua supplemen saya nak cuba. Vivix? Wahhh apa yang saya dapat beritahu..jika anda seorang yang mementingkan kesihatan , berusaha nak memperbaiki DNA yang rosak Vivix lah jawapannya. 

Lagipun ringkas, sesudu kecil jer setiap malam. Rasa semakin berbaloi jadi ahli ni,dapat harga murah dan kumpul point uv dan dapat ganjaran setiap tengah bulan. Dan mak bisnes saya cakap, tak lama lagi saya akan layak mengumpul point car bonus ! Alhamdulillah1000x

Prestasi anak-anak cucu cicit Shaklee saya juga sangat memberangsangkan..alhamdulillah kagum sangat dengan semangat diorang ni. InsyaAllah sebulan dua ni akan ada anak-anak yang bakal menjadi leader baru,ameen.

Oklah. Minta diri dulu ye sahabat-sahabat semua. nak sambung menanda kertas pulak(tandalah sangat hahaha)

Bye..salam sayang ;)

Emelia Elza Jamaluddin
Id Shaklee 910243 (kalo nak walk in beli sendiri nak pakai id shaklee saya amiklah )
012-9488265

LADANG VITAMIN- MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI


No comments: