Tuesday 22 October 2013

ORDER BATCH KETIGA COLLAGEN DI BUKA

Assalamualaikum...alhamdulillah selesai pembelian kolagen batch pertama dan kedua. Kini kami buka order untuk batch ketiga.

Haa kepada peminat Collagen Shaklee anda jangan lepaskan peluang keemasan ini. Satu set pembelian 6 kotak kolagen Shaklee percuma sekotak lagi kolagen powder, percuma 1 botol CoQ Health dan semestinya keahlian percuma !

Ada juga sesetengah pelanggan mengeluh kerana harganya yang dikatakan mahal. Hmm selaku ahli dan pengedar, saya juga dah kaji kebaikan kolagen Shaklee ini. Antaranya jisim molekulnya yang sangat halus dan ringan cuma 1000 dalton saja berbanding kolagen lain 300,000 dalton jadi penyerapan sangat optimum.

Kalo tak caya cuba masukkan satu sachet ke dalam segelas air , baru nak cubit pun tak sempat sebab sangat halus ;)


Ada pula sesetengah kolagen berperisa sangat manis dan lazat.  Shaklee tidak membuat kolagen untuk diratah sesedapnya. Kajian telah dibuat dan tiada bahan tiruan, tiada gula atau pperasa tambahan bahkan ia bersumberkan kolagen dari sisik ikan merah.


Mengapa Ikan Merah dipilih? Ini kerana Ikan Merah boleh menahan tekanan sehingga 20paun, bertelur dan hidup bebas di lautan dalam. Ini menjadikan ia sumber Kolagen yang LASAK!
Tiada ragu-ragu kolagen bersumberkan makanan laut seperti kerangan, kerana kolagen juga didapati dari sumber khinzir jadi awas perlu berhati-hati ketika memilih kolagen di pasaran.


Ada 8 hari lagi untuk merebut peluang memiliki khasiat Collagen Shaklee.

Percayalah, ianya berbaloi-baloi. Nak ngetop lagi tambah rangkaian SET AWET DAN ANJAL bersama Vivix dan Vita C.

Oh ya..sebut Vitamin C Sustaine Release kabarnya 700,000 botol kat HQ Shaklee dah licin...mak aihhhh baruu semalam dapat mesej Shaklee open order Vitamin c Sustaine Release ni dah habis pulak..

Saya dah selamat order alhamdulilllah. Tak banyak pun 12 botol je tu pun semua orang punya. Stok saya ?? Rahsia hahahaha

Kalo nak cuba kolagen Shaklee pm jer sementara promo berlangsung ..hujung bulan ni je tau. Masuk November harga dah balik asal hehe tak dapat den nak nolong eaa...

Info dan order hubungi saya pengedar Shaklee anda 

Emelia Elza Jamaluddin
Id Shaklee 910243
SMS WA 012-9488265

LADANG VITAMIN- MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI   

No comments: