Saturday 12 October 2013

SPAN KOTOR ????

Assalamualaikum....

Pagi ni nk cakap pasal span ..span yg kita gunakan utk compact powder. Kadang2 span yang kotor perlu dibersihkan kerana apabila ia tebal dengan calitan bedak, sapuan ke wajah sudah tidak sekata.

Begitu jugalah tubuh kita ni, sebelum nak serap apa-apa suplemen kurus, suplemen kesuburan kulit pastikan dalaman kita dah nyah toksik , buang segala yg tak perlu dulu.

Supaya senang vitamin menyerap ke dalam tubuh . Dah buang yang tak patut tu boleh lah nak fokus pada kesuburan, masalah jerawat atau masalah kesuburan kulit.

Dalam rangkaian detoks kami, DTX Complex berkesan membuang toksik di hati yg menyebabkan fungsi hati lemah . Antara tanda hati bermasalah ialah sistem imun tubuh yg lemah dan mata putih yg kelihatan kusam, tidak cerah atau kuning!

Ini kerana pengambilan sesuatu ubat penahan sakit atau berkimia dalam jangka waktu yang lama boleh mengganggu sistem imuniti tubuh.

Alfalfa Complex pula terkenal dengan 1001 kemampuannya untuk detoks , melawaskan perkumuhan, mengeluarkan toksin dari perpeluhan dan seterusnya menghasilkan kulit yang segar dan bebas jerawat.

Sebab itu kami cadangkan ambil herblax atau Alfalfa selepas Lecithin dan Omega membakar lemak, kerana Alfalfa menyerap lemak minyak tadi seperti span dan mengangkutnya keluar dari tubuh.

Kalau tidak keluar, nanti naik jerawat lak belakang badan atau fi muka kerana toksin tidak keluar habis.

Haa..nak muka berseri jom Alfalfa kasi detoks dulu, resdung pun ok dengan Alfalfa.DTX COMPLEX khas untuk hati dan Herblax pelawas terunggul mingguan.

--------
Pengedar Shaklee anda

Emelia Elza
012-9488265
Id Shaklee 910243

LADANG VITAMIN -MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI

No comments: