Tuesday 24 December 2013

TESTIMONI OMEGA GUARD- SELSEMA CEPAT KERING

TESTIMONI OMEGA GUARD- SELSEMA CEPAT KERING

PANAS PANAS...BARU dapat dari group whatsapp. Saya dah printscreen mesej sahabat tadi tapi dia ni suka privacy dan low profil..Ni adalah testimoni anaknya pasal OMEGA GUARD.

Share sikit pengalaman Omega anak anak. 2 orang anak amik Omega. Memang doc suggest amik minyak ikan .Sebab selalu sangat selsema. Especially  bila bangun pagi.

Doc syor amik sebelum tidur supaya bangun esoknya hidung kering je.Alhamdulillah. Dah lama tak selsema 2 orang tu. Cuma yang sulung tak consume sebab tak tahan bau dia. Yang adik 2 orang tu macam makan gula gula..

Pn Ina, N9

=======
Saya memang suka share testimoni hal hal kesihatan anak anak..anak anak kawan sihat saya tumpang gembira. Hanya ibu lebih memahami apa yang terbaik untuk anak anak mereka.

Pssstt..PROMO OMEGA TINGGAL 6 HARI LAGI..lepas ni jangan tanya pulak bila promo Omega ye..jangan cakap den tak bagitahu pulakk ;)

hubungi saya kalo nak Omega super jimat

012-9488265 (Emelia )
SID 910243


LADANG VITAMIN - MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI

-----------
Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 
 

No comments: