Thursday 20 February 2014

MAKANAN MINDA

Assalamualaikum wbth wbth semua shabat... wahh sejak pindah Pahang ni jarang update blog...dah tu petang petang camni jarang menghadap lappy...alhamdulillah syukur sebab saya dikelilingi orang orang yang positif.

Walaupun rasa agak bz sejak balik ke Pahang, dengan kerja yang bertali arus tidak membuatkan saya rsa down.

Selain mendekatkan diri pada yang ESA, saya juga menghadiahkan diri sendiri buku buku motivasi. Haha mungkin agak lewat buku ini sampai ke tangan saya, namun better late than never ye tak.

Dah lame saya idamkan buku ni sejak tengok sahabat sahabat menceritakan tentang buku buku ni... ahaa jom isi kekosongan minda kita dengan buku buku motivasi.

kalo susah nak beli kat kedai walk in beli jer online macam saya beli di MPH ONLINE..saya terkial kial order semalam hari ni dah sampai..cepat kan?

oklah saya nak amik kesempatan di ruangan ni nak bagitahu promosi VITA LEA SHAKLEE tinggal 9 hari saja lagi.

Semua SET COMBO VITA LEA ada diskaun hebat bulan ini FEBRUARI SAHAJA !

Jom dapatkan buku buku best seller ni untuk santapan jiwa anda serta supplemen Shaklee sebagai pelengkap nutrien anda seharian.

bukan susah, sebiji sehari Vitalea mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral serta zat besi.

SAYA PENGEDAR SHAKLEE SELURUH MALAYSIA , PENGHANTARAN MELALUI POSLAJU  DAN GEDEX .

COD KAWASAN SEKITAR TEMERLOH, BERA, TRIANG, MENTAKAB, KERAYONG.

NAK SHAKLEE CARI SAYA TAU ;)

Pn Emelia
012-9488265

Page : Ladang Vitamin- Membina kesetiaan melalui kualiti

No comments: