Sunday 16 March 2014

ESP - Rasa lebih energetic

Assalamualaikum semua sahabat...

Baru usai kerja di dapur.. alhamdulillah rasa bertenaga lagi hingga saat ini. Rahsiany
a segelas ESP ketika selepas solat Subuh ( bangun tidur terus air kosong 2 gelas).

ESP saya suka tambah air kosong saja. Tapi hari ni saya tambah serbuk milo 1 sudu..haa sampai jam 11 pagi jugak bertahan dan lepas tu baru makan mee rebus mak buat hehe.

Tengahari tadi ke majlis pertunangan sepupu mak. Dan jumpa ibu saudara saya yang baru beberapa membeli ESP. Katanya memang baik ESP ni menggalakkan susu anaknya yang sedang berpantang  . Dan cuba teka, mak ngah saya order 2 tong ESP lagi sebagai persediaan bulan puasa nanti.

Haa..best tau ESP  . Kalo rajin minum kulit pun berseri, luka cepat pulih, dan parut juga pudar. Terutama strechmark lps bersalin.

Kini dah masuk batch ke 6 ESP. Ramai yang tunggu gaji. Apa pun kami akan buat yang terbaik untuk pelanggan setia Ladang Vitamin.

Tempahan awal dialu alukan bagi mengelakkan stok habis. Kang tak dapat den nak nolong ea...

Saya pengedar Shaklee Malaysia.

Area cash on delivery COD seluruh Temerloh- Mentakab - Triang - Bera - Kerayong.

Jika anda seorang yang berminat menjaga kesihatan dan ingin menjana pendapatan kami sedia membantu. Hubungi saya di talian 012-9488265  ( Pn Emelia)

Ladang Vitamin - Membina kesetiaan melalui kualiti

No comments: