Monday 24 March 2014

MAKIN TERUK PART 1- VITAMIN C

MAKIN TERUK ? [ PART 1 ]

Sesetengah orang mengeluh dan rasa semakin teruk lepas ambil suplemen Shaklee.  Kali ni saya nk share pasal aduh teruknya rasa lepas ambil VITAMIN C.

Mula mula ambil thun 2012, ulser mulut saya bercambah hingga pernah mc. Nak buka mulut pun susah. Meleleh jer liur ni. Doktor kata tekak saya pun bernanah. Kalo sekali datang, haruslah seminggu dibuatnya. Saya teruskan saja kerana saya yakin ia adalah satu proses penyembuhan. Alhamdulillah100x dalam tempoh setahun juga begitu kini Allah izinkan saya untuk sembuh sepenuhnya  dari ulser mulut tu.

Sejak vita c muncul kembali (setelah putus bekalan setahun lebih) , saya ambil sebiji sehari. Hmm memang makin teruk, akibatnya saya bersin dan hampir semput selama 2 minggu. Boleh bayang tak jika bersin setiap masa selama 2 minggu ?

Saya tetap meneruskan dosnya sebiji sehari dan alhamdulillah kini masalah itu dah berakhir. Tiada lagi gatal gatal hidung, tiada lagi bersin hingga semput. Syukur alhamdulillah.

* sebahagian krisis pemulihan , suplemen Shaklee membongkar penyakit dahulu sebelum membantu merawat . Ish ish ish...agak agak kalo saya berhenti ambil dulu camana saya sekarang ek.

Bersambung seterusnya part 2

Pengguna, pengamal, pengedar Shaklee Malaysia id 910243. Jom sihat bersama saya dengan izin Allah jua

012-9488265

Emelia Jamaluddin

# Ladang Vitamin - membina kesetiaan melalui kualiti


No comments: