Tuesday 11 March 2014

SUPLEMEN :RUTIN DAN HOBI?

Assalamualaikum...apa khabar semua.. harap kalian sentiasa sihat selalu..

Dalam pada kegembiraan terselit kedukaan. Panjat kan kepada Allah yang Esa semoga MH 370 kembali dengan selamat beserta penumpang penumpangnya.

Malam ni saya kemas stok Esp baru sampai tadi 5 sahaja sempat bawa balik. Sebab 2 Esp dah pos ke sahabat di Perak.

Teringat Esp masa memula beli. Siap tulis tarikh mula makan haha. Nak jimat la konon. Kini selepas saya menjadi ahli, pengguna tegar seperti saya berbaloi jadi ahli. Jual sikit. Makan untuk diri dan keluarga  .haa... sekarang suplemen dah menjadi rutian harian kami.

Kalo dulu berhulur air dan suplemen kini suami dah amik sendiri. Yang best nya hubby cakap selepas ambil VIVIX badannya kembali ringan.

Senang jer nak jatuh cinta dengan Shaklee ni. Makan sendiri rasai nya dan alami pengalaman yang berbeza.

Suplemen bukanlah untuk orang yang MAMPU..TAPI KEPADA ORANG YANG PERLU.

Balik pada ESP tadi..suka tak kalo lepas amik setong tu kulit dah makin cerah.

Suka tak lepas ambik Esp strechmark lepas bersalin hilang. Alaa kulit tembikai tu lah..

Suka tak kalo susu meriah dan terasa otot pinggul jadi pejal dan kemas...

Suka tak kalo kulit rasa gebu, berseri seri , tubuh cergas walaupun kita ibu yang bekerja dan menyusukan bayi.

Suka tak jika luka dalaman dan luaran cepat sembuh selepas minum Esp.

Sebahagian besar tubuh kita juga terdiei daripada protein. Untuk kuku, rambut dan kulit yang sihat juga perlukan protein.

Saya suka ambil Esp dengan air kosong. Suci, halus , tulen.. kalo bancuh dengan shaker goncang 3-4kali dah sebati.

Memang promosi beli 6 percuma 1 Esp mac ini sangat dinantikan. Saya akan pastikan ada koleksi untuk diri sendiri. Rugi wooo tak beli sekarang.

Kalo anda nak pm pm jer saya kat fb atau whatsapp. Nak pos, nak cod insyaAllah saya usahakan.

Network saya ada di Temerloh, Mentakab, Triang, Bera, kerayong, Putrajaya, terengganu,Dungun, Marang, Kota kinabalu, Sandakan, Ipoh, Johor Bharu, Rawang, k.lumpur, kuantan, pekan, kota bharu dll.

PM PM JE 012-9488265

UNTUK INFO DAN ORDER SEPERTI NOMBOR DI ATAS

PN EMELIA @ LADANG VITAMIN - MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI

*ING

No comments: