Saturday 12 April 2014

SERTAI KAMI

SERTAI KAMI

Kali pertama saya join Shaklee September 2013 hanya untuk kegunaan sendiri. Dah macam macam MLMA saya join tapi semua untuk harga ahli dan suka suka.

Sureco, HPA, Cosway, Alfio Raldo , dan macam macam lagi. Antara yang menarik minat saya semua supplemen yang saya makan tu. Kemudian upline tanya nk buat bisnes tak. Saya cakap saya tak pandai cari orang. Dia kata tak yah cari orang tapi orang akan pergi dekat kita . Kelas kelas pun tak de saban minggu. Modal rm65 untuk jadi ahli.

Mula mula income saya rm33. Lepas tu rm60++.. rm80++.. rm200++ Terkini rm xxxx ++..ia meningkat seiring usaha. Kalo diam diam memang tak dapat apa lah.

Uniknya team work group yang saya join

- menekankan amalan menjemput rezeki solat dhuha, tahajjud, zikir dll
-tiada kelas mingguan tapi kelas harian via whatsapp dan fb
-tak perlu modal beribu atau berpuluh ribu
-tiada nyanyian ketika perjumpaan
-tiada fenomena tayang kemewahan -sesi menimbu ilmu yang bersantai, berkala, bebas bawa suami dan anak2 asalkan pandai pandai jaga

Saya dah buktikan setahun pertama saya dalam Shaklee adalah setahun yang berbaloi. Saya bangga menjadi sebahagian ank didik  mentor mentor saya Master Ummu Ainan (mak saya ) - Master Dila Roslan (nanny saya) - dan Master Shareeza ( grand nanny saya ). Mereka semua dah tunjukkan jalan dan saya akan ikut jejak mereka.

Ingin menyertai kami hubungi 012-9488265 Pn Emelia

Fb : Ladang Vitamin - Membina kesetiaan melalui kualiti

No comments: