Thursday 5 June 2014

NUTRISI KEKUATAN OTOT JANTUNG

NUTRISI KEKUATAN OTOT JANTUNG

Antara cabaran yang dihadapi ketika proses penyembuhan makan COQ HEALTH ialah sakit tekak 3 hari dan demam. Awal awal makan rasa " PANAS KEPALA".

Tu yang saya hadapi ketika awal awal ambil Coq health. Kata nutritionist Shaklee , Wan Siti Zulaikha , jantung kita macam bateri handphone kadang kadang weak dan perlukan cas kalo tak ia tak boleh digunakan. Sama jugak dengan jantung kita. Mana pernah berehat?  Co q health memberi tenaga jantung, menguatkan otot jantung untuk pengepaman secara optima ke seluruh badan.

Housemate saya dulu kuat sangat berpeluh dan tempat tidurnya selalu basah dek peluh. Dalam aircond pun boleh berpeluh. Bila saya studi pasal Coq health, berpeluh yang kerap tanpa sebab adalah antara signal atau tanda tanda sakit jantung.

Alhamdulillah , lepas makan supplemen secara konsisten, housemate saya dah tiada tanda tanda seperti tu lagi. Dia consume garlic, omega, zink, vitamin e, vitamin C, coq health , b complex dan Vivix.

Katanya badan nya rasa lebih segar dan ringan. Wajah pun nampak lebih muda. Itu ler alkisahnya.

*bulan ni promosi Vitamin E with grapeseed dan selenium , juga sangat baik untuk kesihatan jantung kerana selenium banyak didapati dalam otot jantung.

PM UNTUK INFO DAN ORDER:

Emelia Jamaluddin | 012-9488265

Pengguna& Pengedar Shaklee 910243

No comments: