Monday 1 September 2014

RAHSIA CANTIK : WAJAH TIDAK DIMAMAH USIA

Jumpa sepupu sabit / sepupu ipar (wife sepupu) beranak 7..raut wajah nya masih segar dan tiada kelihatan kesan penuaan ..gigi pun takde yang rompong walaupun anak sulung nya dah berusia 17 tahun.

Selain menggunakan set skincare terbaru yang masuk ke Malaysia bulan April tahun ni (bukan jenama Shaklee), beliau mengaku telah mengamalkan supplemen Shaklee untuk kecergasan dan kesihatan.

Ye lah..saya sangat bersetuju dengan sokongan kesihatan yang kita dapati dari makanan tambahan.Makan hari ni bukan esok terus terus gojes tau...ia mengambil masa berbulan bahkan mungkin bertahun sebelum menukar kepompong menjadi rama rama yang cantik !!

Vitamin B complex misalnya yang digunakan sebagai vitamin saraf, anti stress, juga membantu mencerahkan kulit (B3).

Vitamin c selain bantu penghasilann kolagen, ia membantu mennguatkan imuniti tubuh dan mencegah selsema dan penyakit skurvi serta ulser. Individu yang nak kawal berat badan juga harus ambil vitamin C..haaa..nampak tak..kesannya bukan dapat diliihat sehari dua...nak bongkar penyakit lama...nak sembuhkan penyakit...dan  nak suburkan sel sel kullit, saraf ambil masa 90-120 hari...jadi..apa yang kita makan ada lah siapa kita untuk 20 tahun akan datang ye tak ?

Jom sihat dan cergas ...nak bekalan Vitamin pilihan anda pm saya untuk penghantaran, poslaju atau ambil sendiri.

Saya boleh di hubungi melalui sms whatsapp 012-9488 265

Pn Emelia
Rakan Shaklee anda

Ladang Vitamin membina kesetiaan melalui kualiti

No comments: