Thursday 13 November 2014

Laptop retak yang ku sayang

Alhamdulilllah alhamdulillah alhamdulillah ...akhirnya setelah laptop retak ku keluar masuk kedai untuk diperbaiki maka berakhirlah episod pulih....hehehe..walaupun skrin nya retak..tapi ok lah masih boleh guna..satu lagi dah beli mouse baru (selama ni pakai jari je kah3 saja la nak lebih mudahkan )

dan oleh kerana keyboard asal tak keluar nombor ..terpaksalah guna mini keyboard pakai usb..takpolahhh janji den boleh guna laptop ni...syukur sangat..

oh ya...cuti sekolah dah tak lama..apa perancngan sahabat sahabat...nak ke mana cuti ni atau nak buat projek apa..

seperti biasa untuk mendapatkan cuti yang paling best di donia ialah menyiapkan segala kerja yang diberi..barulah boleh rehat dengan aman ye tak..semoga kita semua beroleh keberkatan masa dan usia...ok samapi jumpa lagi

#kena telan banyak OMEGA GUARD sebab den ni jenis pelupo yang amat. Barulah emosi pun stabil dengan kerja kerja yang berlambak. Hitunglah kesyukuran dalam setiap nafasmu...nescaya kamu akan mendapat lebih kenikmatan dan rezeki yang tak terhitung.

Jalani hidup yang sihat dan ceria..jangan lupa malam ni malam Jumaat jom  baca surah  Yaasin dan AlKahfi yukkkk...wassalam...

No comments: