Tuesday 10 March 2015

IBU BERTENAGA, KULIT ANAK COMEL DENGAN ESP

Assalamualaikum dan selamat malam... baru siapkan tanda kertas soalan 4 kelas..dah siap key in ke dalam saps online..ehehehe.. Baru ada masa nak jjenguk blog kesayangan ni.. haaa.. lepas ni packing barang yang nak di pos ke KK esok insyaAllah. 

Malam ni saya nak share testimoni Pn. Nurfadilah mengenai keistimewaan ESP yang dia dapati sejak mengambil nya.

"ESP adalah produk pertama Shaklee yang saya cuba. Saya ambil masa berpantang Danish. Minum macam tu je memang tak lalu. Saya campurkan dengan Nestum 3 in 1. tak pun kekadang minum ngan air jus Twister. Memang sedap. Apa yang saya rasa pas ambil Shaklee memang lain dari yang lain. Badan lebih bertenaga dan susu badan Alhamdulillah banyak dan pekat. Suka sangat. Paling best Strechmark hilang tau. Kulit Danish juga putih, gebu dan cantik. Ramai yang tegur dan dengan rendah hati saya kata ini baby Shaklee sebab Mama dia ambil suplemen Shaklee dan dia menyusu badan " -Pn Nurfadilah


 Sebab ini lah kenapa ESP mendapat jolokan nama THE PRODUCT SPEAKS ITSELF. Ada banyak kisah menarik yang dikongsi oleh pengguna ESP. dari segi kulit yang gebu gebas, bertenaga, pemulihan luka dan parut yang kian pudar, kulit yang lebih anjal...alhamdulillah. Sebab itulah ESP sangat laris walaupun bukan pada musim promosi haaa....Time bulan puasa pulak sama juga halnya..kaum ibu, wanita, pesakit gastrik ambil ESP ketika bersahur untuk tenaga dan tahan lapar lbih lama. Seronok tau..boleh korek korek testimoni ESP dalam ni ye...memang tertarik menarik da booommmmm...
Berita baik bagi yang mahu cuba berikthiar berpuasa walaupun hamil , menyusukan anak anda boleh cuba ESP sebagai sahur harian anda. Ia juga memberi tenaga segera dan membantu memperbaharui sel sel kulit dan membuatkan kulit terasa anjal.  Jika anda mahukan ESP ini, boleh mendapatkan khidmat saya untuk pengeposan ke destinasi anda. Atau jika anda adalah warga Temerloh, boleh pick up sendiri atau cash on delivery dari saya pengedar Shaklee Temerloh/Mentakab /Bera.  SMS whatsapp untuk info lanjut dan konsultasi adalah percuma khas buat pelanggan Ladang Vitamin.:)  

-------------------
Emelia Jamaluddin
Pengedar Shaklee Malaysia
Pengedar Shaklee Temerloh/Mentakab
012-9488 265

Page: Ladang Vitamin -membina kesetiaan melalui kualiti



No comments: