Friday 6 March 2015

KULIT MENGENDUR ??

Kulit mengendur

Bermacam cara kaum wanita nak elakkan kulit kendur. banyakkan senaman, pengambilan air yang mencukupi, pakai masker, makan kolagen dan lain lain. Tapi tahukah anda?? Pengambilan sumber protein yang mencukupi mampu membantu penghasilan elastin,keratin dan kolagen kulit. Keratin biasa pada rambut untuk kesuburan. Elastin seperti gelang getah yang boleh menegang dan mengendur. Kolagen pula menganjalkan lapisan kulit. Sumber protein ialah daging, susu, telur dan bermacam lagi. 

Justeru itu saya memilih Energizing soy protein dari Shaklee  (selepas ini saya singkatkan kepada ESP ).. ESP 1-2 kali sehari. Jika tak mampu nak sediakan daging, telur atau susu setiap hari, saya cadangkan ambil lah ESP .Sebab itu siapa yang mengamalkan ESP cepat proses pemulihan luka dalaman dan luaran, membantu memperbaharui sel sel kulit dan menyuburkan kulit. Ada yang pegi farmasi nak cari ubat pencerah, orang farmasi bagi ESP Shaklee tau hihi..

Dan inilah ESP kesayangan saya. Minum 2-3 hari pun dah jatuh cinta. Rasanya yang sedap, soya perasa vanila sangat sesuai dengan tekak saya yang tak minat soya..ahaa tapi saya jatuh cinta dengan ESP sebab tidak rasa soya sangat.

 Adik ipar saya yang mengambil ESP sepanjang hamil pun kata ia sangat bagus untuk kulit, banyakkan susu dan memberi tenaga. Adik ipar yang sorang lagi pula respon katanya dukung anak pun tidak letih walaupun turun naik bangunan ketika sibuk bershoping...wahhhh energetic gitu. Pasal harga pulak , setakat belum gst ni harga runcit ialah RM150 sahaja. Jika ahli memang sah sah laaaaaagi murah.

Bulan ni ESP promo,harga ahli lagi lagi lagi murah. jom dapatkan bekalan ESP kegemaran anda pada harga mampu milik. Mulai 1 April harga dah kembali asal dan yang paling mendebarkan ialah penambahan cukai gst sebanyak 6% ! Jom grab sementara kita masih ada peluang memilih.

lai lai lai...nak beli 6 percuma 1 tong ESP
nak beli 3-4 tong pun boleh...
nak beli 1-2 pun boleh..pm sekarang..tempah tempah dulu..

Emelia Jamaluddin
Page : Ladang Vitamin
012-9488265
SID 910243


penghantaran sekitar TEMERLOH,PAHANG. Poslaju ke seluruh Malaysia. 



Nak saya poskan kepada anda ? Cara bayaran

1601 6609 1682     MAYBANK

1004 30200 87442 BANK ISLAM

(EMELIA ELZA BT JAMALUDDIN)

SMS BUKTI BAYARAN : 012-9488 265

atau emel ke jrjef4@yahoo.com


selepas membuat bayaran, sila beri maklumat poslaju :

1) Nama penuh

2) Alamat poslaju

3) No telefon

 
Berita baik untuk warga Temerloh kini boleh mendapatkan barangan dan supplemen Shaklee daripada saya pengedar Shaklee Temerloh. Penghantaran melalui poslaju ke seluruh Malaysia Termasuk Sabah dan sarawak. SMS whatsapp 012-9488 265 untuk cara bayaran, konsultasi dan info lanjut.

Ingat Shaklee ingat saya...nak Shaklee cari saya tau ! hehe 

No comments: