Sunday 17 March 2013

SET KANAK2 SIHAT DAN CERGAS

[Set kanak2 sihat dan cergas]


Tahukah anda kurang selera makan di kalangan kanak2 dikaitkan dengan kekurangan zat dan nutrisi . Secara ironinya apabila kanak2 kurang selera makan dan jika masalah ini dibiarkan berlanjutan ia akan menjejaskan potensi anak2 dari segi pemakanan kerana bila semakin kurang zat maka semakin selera makannya menurun ! Seterusnya menjejaskan potensi minda anak2 dalam berfikir dan belajar.  Jadi tidak hairanlah mengapa anak2 mudah hilang tumpuan.



Ketahui apakah alternatif untuk meningkatkan selera makan anak anda seterusnya membantu dalam menyokong nutrisi yg seimbang kpd keperluan fizikal dan mental mereka. Zat yg lengkap dan seimbang juga dikaitkan dengan kekuatan imun tubuh dan mengelakkan stress di kalangan kanak2.


Mealshakes~ Multivitamin dan protein, mengandungi 19 jenis vitamin dan mineral,kalsium, menyokong keperluan nutrisi anak anda. Pengalaman pengguna mbantu meningkatkan selera mkn ank,menguatkan antibodi,mengurangkan selesema dan asthma.

Omega Guard~ membantu sel2 otak berhubung,menguatkan paru2,kesihatan jantung

Vitalea kids~ Sumber multivitamin dlm bentuk tablet,kaya vitamin B,C dan E,kalsium,magnesium.

Vita C~meningktkan penyerapan zat besi,kesihatan tulang dan gigi,gusi,kesihatan kulit , menguatkan imun tubuh, mencegah selesema, menyembuh kan luka.



Pilihan di tangan anda. Kalo pakaian berjenama dan alat mainan bertukar saban minggu , mengapa tidak laburkan sedikit belanja untuk kesihatan anak2 ? Kesihatan adalah kebahagiaan, kesihatan adalah kekayaan yg tidak ternilai. Ubah hidup dari bergantung kepada ubatan hospital kepada pilihan yg lebih selamat tanpa dadah, tanpa kesan sampingan bagi jangka masa panjang.

Anak sihat, cergas dan pintar bersama Shaklee. Pm/sms/whatsapp untuk info, order, diskaun yg hebat 012-9488265 Pn Emelia /SID 910243
-------------
Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.
Info lanjut hubungi;
EmeliaLadang Vitamin 0129488265
SID 910243
Blog: myladangvitamin@blogspot.com
Page fb: Ladang Vitamin ~ Membina kesetiaan melalui kualiti

No comments: