Friday 22 March 2013

Assalamualaikum dan salam Jumaat..dah lame x update blog sebab line internet @ broadband sangat2 "menarik" hehehe. Dah dah saya x nak post pasal perkara yg menyedihkan. Awal pagi ni saya dah selesai restok barang suplemen. Alhamdulillah amik sebab mmg stok dulu dah abis . Permintaan sangat tinggi kpd suplemen ibu dan anak. nape ek..org laki x suke makan vitamin ke..hehe sebenarnya diorg makan je kalo si isteri rajin hulurkan.  Tak salah jika peruntukkan sedikit belanja utk kesihatan keluarga. Hubby saya dulu liat gak nak telan vitamin tapi bila dah "sedap badan" makan tu x yah susah2 dah dia sendiri tahu nak makan ikut jadual. Sebagai ibu bapa, dgn anak2 masih kecil..kurang tido bukan masalah besar bagi kami sebab alhamdulillah, badan rasa ringan dan segar bangun pagi walaupun x cukup tido. Namun, jika nak jaga kesihatan secara konsisten, tidur yg cukup mmg perlu ye.

Jemput belek2 album suplemen dan info kat sini ye. Saya memang bertuah sejak kenal Shaklee dengan "kehendak sendiri" xde org paksa join pun. Makan utk kesihatan dan kecergasan diri. Saya memang seronok dan teruja bole bantu sahabat2 untuk sihat. Walau bagaimanapun itu sebagai ikhtiar sahaja. Segala ketentuan dari Allah. Jgn lupa berdoa masa nak makan suplemen tu supaya Allah sihatkan badan kita. Kita hanyalah hambaNYA yg kerdil.

Bestnya..esok balik kampung yeayyy...teman2 yg nak suplemen area Temerloh/Mentakab dan kawasan berhampiran boleh bagitahu saya whatsapp 012-9488265 boleh COD je barang sepanjang cuti sekolah bln 3 ni sahaja. Bagitahu nak barang apa ye senang kan. 

-------------------------------------------
Saya adalah pengedar sah suplemen Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.Sebarang pembelian dari Emelia Ladang Vitamin layak mendapat konsultasi percuma. Jom jalani hidup sihat dengan izin Allah.
http://www.facebook.com/pages/Ladang-Vitamin

No comments: