Saturday 27 April 2013

ESP -The product speak itself

Assalamu alaikum..

Biasa tak mengalami kelaparan waktu bangun pagi..dan jika berlaku apakah yg anda akan buat, minum, makan atau sambung tidur..hehe. Sejak bersalin kedua dan menyusukan anak ni saya cukup menjaga bab makan ni sebab kalo dah lapar sgt perut cepat masuk angin. Bila dah masuk angin tu aduhh sampai ke kepala ler jawabnya dan sepanjang hari lah saya akan " weng"..betul tak ni..weng tu mcm pusing2 ckit lah hehe..
 Sebagai ibu, bila dah sakit kepala saya memang akan melepek jer . Semua benda rasa tak nak buat nak baring aje. Tapi bila dah beranak dua ni saya mesti sihat dan cergaskan diri untuk jadi supermom! Saya nak uruskan rumahtangga dengan baik, makan minum keluarga, tidur baring mereka, pakaian mereka dan nak rumah sentiasa kemas (walaupun x menang tangan) . Bagi menjauhi perkara yg boleh mengganggu tugasan seharian saya ...SAYA MESTI BERSARAPAN pada waktu yg tepat dan ambil MAKANAN YG BERKHASIAT.

Pilihan saya di awal bagi untuk alas perut ialah ESP. Sumber protein , ada 14g protein bg satu sajian (3 sudu) & 9 asid amino perlu yg tdk dpt dihasilkan oleh tubuh.

Dan yg penting ia dari kacang soya nonGMO. Byk makanan skrg yg x dpt kita elak adlh dari GMO dan disuntik hormon.


Sejak kenal Shaklee dan amik ESP , ini lah sarapan saya di awal pagi untuk kekal cergas sepanjang hari. mak saya pun makan dan cakap cepat kenyang dan tak letih. Baik untuk kesuburan kulit dan kalo ada luka kat tangan terkena pisau atau peeler, sangat cepat bercantum. Kenapa? Sebab ESP adalah sumber protein terbaik dan memperbaharui sel2 kulit dan tisu kulit. Tak percaya...? Haa kalo dah cuba pasti anda akan perasan luka kecil /besar cepat sembuh dengan izin Allah sekiranya amalkan ESP.  Hinggakan customer saya sendiri beritahu yg kulitnya dah macam pakai pemutih sejak amalkan ESP! Woww best kan..hehe
Nampak tak kebaikan yg kita dapat dari ESP minuman terbaik ni. Kaum ibu amik ESP sebab nak pekatkan susu dan supaya anak jadi cepat kenyang, bonus tambahan dapat kulit cantik dan payudara yg anjal. 

Bulan posa pun dah taak lama lagi, ESP memang terbaik lah untuk sumber tenaga lebih2 lagi di tambah Mealshakes, nyuumm rasenya yg lazat perisa vanilla, sumber multivitamin mealshakes juga membantu menguatkan daya ketahanan tubuh badan. 
 




Harganya? Sangat murah jika dibandingkan dengan khasiatnya. Seminggu 2-3 kali pun dah ok untuk menambah nilai protein yg hilang dari tubuh. Jom ESP hari ini.

Nak info lanjut? Nak order? Nak diskaun hebat? Pm/sms/whatsapp 012-9488265 Pn Emelia...Id Shaklee 910243
Saya memang dah lame jatuh cinta dengan ESP ni...ESP..the product speak itself. Produk yg berbicara sendiri. ;) 
Jemput singgah Page saya di Facebook Ladang Vitamin  
ESP Energizing soy protein

Ladang Vitamin > Membina kesetiaan melalui kualiti




No comments: