Sunday 7 April 2013

Ready Stok

Agak lama tidak berceloteh di ladang vitamin ni..cuti sekolah selama seminggu pd bln Mac dimanfaatkan utk berjumpa keluarga dan menyiapkan sedikit urusan. Sambil2 tu ligat cari gift utk my beloved cutomer..hmm dan yg penting ialah restok suplemen utk Ladang Vitamin saya ni. Macam2 ada, sesuai utk pelbagai golongan. Jom tengok stok apa yg saya ada

-suplemen ibu menyusu
-berpantang/slps pembedahan
-kesihatan tulang/gigi
-kesihatan lelaki
-kesihatan wanita
-kesuburan /kehamilan
-kecantikan/kesuburan kulit
-kanak2 sihat dan cergas
-kesihatan jantung/kolesterol 
-detoks/pelawas

Saya sendiri jenis sukakan suplemen sebab kalo boleh nak elakkan makan panadol, pil tahan sakit dan antibiotik ni. Alhamdulillah, kalo kita berusaha memang dapatlah. Agak lama tak telan sume ni..saya mmg simpan suplemen di rumah sebagai first aid..tambahan musim2 panas sejuk silih berganti ni, anak demam mak lah yg pulun dan struggle telan Nutriferon (nak kuatkan antibodi), amik vita c juga nak kuatkan antibodi, mkn Omega Guard / Lecithin utk membantu sel2 otak berhubung dgn bekalan DHA , Vitalea utk zat besi dan multivitamin. Sungguuhhhhhh...saya rasa sangat berbaloi amik suplemen ni sebab 2 in 1 ibu makan suplemen anak pun jadi selera makan, khasiat disalur melalui susu ibu.  InsyaAllah, selagi ummi jadi distributor Shaklee, selagi itulah ummi akan bekalkan yg terbaik utk anak2 ummi.

Duit boleh dicari, baju dan permainan boleh dibeli...tapi kesihatan sangat mahal harganya. Salam penuh kasih sayang, tingkat kan amal ibadah kerana Allah, lazimi doa ketika makan suplemen mohon kesihatan. Bersama memperbaiki kesihatan bersama Ladang Vitamin 


Pilihlah suplemen yg halal, berkesan dan selamat. Produk kami tiada unsur dadah, tanpa pengawet dan pewarna tiruan. Pm saya untuk info produk lain juga. Pm/sms/whatsapp 012-9488265 Emelia @ http://www.facebook.com/pages/Ladang-Vitamin
myladangvitamin@blogspot.com
-MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI-

No comments: