Monday 29 April 2013

VITA LEA

Tahukah anda Vita Lea Shaklee adalah multivitamin dan mineral yg pertama dicipta di dunia. asalnya dikenali sebagai Vitalize Mineral dan disingkatkan kepada VITA-Min, dan perkataan vitamin yg disebut kini asalnya dari Shaklee. Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair 90 tahun dahulu kepada bentuk tablet yg dikenali sebagai Vita Lea!

Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yg diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Tablet Vita Lea ini disaluti dengan serbuk spirulina.

Ia merupakan tablet multi vitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan tubuh manusia. Nanti jemput scroll bawah lagi dan tengok sendiri hasil uji kaji yg saya buat ye ehehehe..

Ujian klinikal telah membuktikan pengambilan Vita Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65% dengan izin Allah ye...

--------------------------------
Sekarang mari kita lihat apakah FUNGSI dan bagaimana Vita Lea multi vitamin bertindak dalam membantu memelihara kesihatan anda. Jommmmm.....

FUNGSI -FUNGSI VITA LEA

-Membantu menyeimbangkan kekimiaan badan
-Menampung kekurangan diet kecilan , pelengkap nutrisi
-Merupakan titik permulaan yg baik bagi mana2 program pemakanan
-Membantu memperbaiki keseluruhan kesihatan dengan ketara.
-Penambahan tenaga segera,kecergasan tubuh dan kekuatan mental
-Keupayaan sistem produktif, ppenting kpd remaja dan kanak2 yg sdg membesar
-Metabolisme, sangat membantu menstimulasi metabolisme dan melambatkan proses penuaan.
-Elemen penting pada sel tubuh, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, pertumbuhan rambut, otot, kuku,kulit dan hormon serta menjaga kesihatan tirod.
-Melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.
 Gambar di atas ni adalah eksperimen kecil saya ( eksperimen tuuuu ahahaha). Camni alkisahnya ada kawan komplen kata u telan caner tablet besar gedabang tu?? So  saya cakaplah Vita Lea ni memang cepat larut DAN MULTIVITAMIN PALING PANTAS DI DUNIA TERLARUT DALAM AIR DAN TUBUH MANUSIA.

Selalu dengar org takut nak amik Vita lea Shaklee sbb saiznya yg besar..betul ! saiznya mmg besar..tapi ia dari bahan2 semulajadi ,selamat dan mudah diserap oleh tubuh dengan pengambilan air yang mencukupi..

Gambar menunjukkan sebiji Vita-lea (multivitamin ) yang berwarna hijau dan direndam pada jam 6.45 ptg. Selepas 10 minit vita lea telah larut dan gambar yang keempat seterusnya taraaaaaa...larut sepenuhnya selepas jam 7.05 minit malam..hmm menarik kan? Yang penting airnya sama sekali bukan berwarna hijau!Semudah ABC mengambil sebiji multivitamin mudah pula dihadam dan larut...so..makanlah dengan ilmu ye :-)


Sebenarnya yg jadi lambat tu sebab saya naik atas solat maghrib..walhal kawan saya cakap 3 minit pun Vita Lea ni dah larut jika terkena air. Jadi minum lah air yg mencukupi ye..Supaya membantu penyerapan vitamin dalam tubuh kita ;)






Jom jalani hidup lebih sihat bersama keluarga dan org2 tersayang. Hidup ini indah dan singkat jadi jangan sia2 kan. Mencegah adalah lebih baik dari mengubat. Apa tunggu lagi...jom dapatkan Vita Lea hari ni. Satu botol 120 biji kalo sorang makan supply untuk 4 bulan tuuuu super jimaaatttt.

Nak info..nak order...nak harga istimewa ?
 Jom sms/pm/whatsapp  012-9488265  
Emelia Elza Jamaluddin
Id Shaklee : 910243
Page Fb : Ladang Vitamin
Blog : My Ladang Vitamin

Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.
COD Shaklee area Sandakan (ambil sendiri/penghantaran ke rumah)


 

No comments: