Tuesday 28 May 2013

B COMPLEX

Kerap stress dalam menangani kehidupan seharian? Atau sering letih dan penat akibat bebanan kerja rumah dan pejabat? Elakkan stress dan uruskan emosi dengan bijak.

Sebagai ibu, tidak kira lah anda seorang suri rumah atau bekerja, sama sahaja. Dua2 pun penat dan ada banyak tugasan nak kena buat setiap hari.

Dengan rumah ala2 tongkang pecah takkan nak tengok aje kan. Ada isteri yg bekerja dari rumah seperti menjahit pun letih juga. Penat wooo menjahit ni (sakit belakang akibat duduk lama).

Apa kata hadiahkan diri anda dengan supplemen Asas Kesihatan.

Dan antara komponen supplmen yg ada dalam tu ialah B COMPLEX. 

Ia sangat bermanfaat utk kehidupan anda. Berapa kerapkah anda mengalami mengantuk selepas mengambil sarapan pagi? Mengalami kemurungan dan gangguan emosi?

 Ini adalah tanda bahawa anda perlukan B Complex. Tahukah anda, antara fungsi B Complex ialah menukarkan makanan kepada tenaga, jadi badan akan terasa ringan dan bertenaga selepas makan?

Pernah dulu saya menemani teman yg kena bedah di hospital, dan pembedahan tertangguh kerana tekanan darah tinggi. Dan guess what? Doktor memberinya B COMPLEX sebagai ubat penenang..Haaa jangan pandang remeh tau supplemen ni.






Mari kita lihat kelebihan B Complex Shaklee.

-MENUKAR MAKANAN KEPADA TENAGA- menukar lemak, karbohidrat dan protin kepada tenaga sekaligus mengurangkan keletihan/kelesuan.

-MELAWAN TEKANAN- bertindak memastikan kesihatan fungsi saraf, meredakan sakit kepala, kemurungan dan imsonia (sukar tidur)

-MEMBANTU TUMBESARAN- menggalakkan tumbesaran yg sihat dan normal bagi bayi dan kanak2, membantu pembinaan DNA dan sel2 baru, mengurangkan risiko kecacatan otak atau tulang belakang (jika diambil ibu mengandung)

-RAMBUT BERUBAN /GUGUR-mengurangkan masalah keletihan mata,mencegah katarak, meningkatkan kualiti penglihatan, memori

-CEGAH ANEMIA- membantu pembentukan sel darah merah yg sihat, merangsang sirkulasi darah dlm tubuh, merendahkan paras sistin utk kesihatan kardiovaskular, merawat dan mencegah anemia, sakit kepala, pening, lemah semangat, keletihan, migrain, muntah2, mabuk darat dan laut.

-MEREDAKAN SENGGUGUT- baik utk masalah senggugut, meredakan kerisauan,keresahan dan masalah penghadaman, terutama yg mengambil ubat hormon dan pil tahan sakit.

-CEGAH PERLCCHE-dikenali juga sebagai rekahan mulut, mencegah jangkitan lidah, nafas berbau.

-DETOKSIFIKASI-meredakan alahan, alergi (disyorkan dalam set G bagi resdung, alergi,asma)

Dan inilah B COMPLEX pilihan saya. Sebotol 120 biji tahan hingga 4 bulan sorang makan! Harga? Sangat berbaloi dan menjimatkan. 

Lepas ni x mo stress2 lagi dah. Sakit kepala telan B Complex, stress telan B COmplex...err..sehari sebiji je tau..jgn banyak2 hihi.



----------------------------

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH DAN SARAWAK. PENGHANTARAN JUGA DIBUAT KE LUAR NEGARA ATAS PERMINTAAN.

COD AREA SANDAKAN SABAH. COD CUTI SEKOLAH AREA TEMERLOH, PAHANG.

INFO DAN ORDER:

Emelia Elza Jamaluddin 
Id Shaklee 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

PAGE FB : Ladang Vitamin 

BLOG : My Ladang Vitamin 

MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI

No comments: