Wednesday 25 September 2013

BAGAIMANA VITA ACE ( CAROTOMAX, VIT C, VIT E) MEMERANGI KANSER ??

BAGAIMANA ANTIOKSIDAN VITA ACE BOLEH MENCEGAH KANSER

VITA ACE ialah Vitamin A yang ada pada Carotomax Shaklee,  Vitamin C samada 500mg Sustaine release ( berzaman dah xde kita tunggu kemunculannya ye) 100mg vita C Chewable dan Vitamin e Complex.

Pengambilan dengan dos yang tinggi untuk pesakit kanser membantu menghalang kanser dari datang balik. Apa yang saya ceritakan ini berdasarkan pengalaman seorang ibu kepada sahabat saya bilamana setelah menjalani rawatan kanser doktor memberi tempoh 6 bln sahaja untuk hidup.  Walaubagaimanapun ibunya bertahan beberapa tahun juga selepas itu DENGAN IZN ALLAH.

Apa yang beliau lakukan ialah amalkan antioksidan yg tinggi seperti VITA ACE ( CAROTOMAX< VITA C< VITA E )


[ VITA ACE]

CAROTOMAX - Melawan kanser dan oksidasi.Pengambilan kerap beta karotena mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel2 kanser, ini akan mengurangkan risiko kanser, terutama kanser paru2 dan payudara.Juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.

VITAMIN C - Antioksidan yang berkuasa, meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells utuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.

VITAMIN E COMPLEX- Pengambilan lebih dari 1200IU sehari untuk antioksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas.



TAHUKAH ANDA ?

Haiwan seperti arnab menghasilkan vitamin C mereka sendiri sebanyak 18000mg, sedangkan manusia tidak dapat menghasilkan vitamin C mereka sendiri. Vitamin C pula akan larut dan hilang berterusan dari tubuh kita melalui air kencing jadi kita digalakkan mengambil vitamin c setiap hari.

ADAKAH ANDA TAHU ???

Untuk 400IU vitamin e,seseorang perlu makan 1kg biji gandum, 500ml minyak safflower, 8kg bayam, 500g badam.

Hmmm agak2 boleh tak kita telan 8kg bayam untuk dapatkan vitamin E yang tak rosak akibat di masak? patutlah Popeye sihatkan...Popeye makan bayam huhu..

Saya begitu teruja untuk membantu orang lain supaya lebih sihat dan mendapat kehidupan yang lebih baik.

Jika anda seorang yang mementingkan kesihatan diri dan keluarga, hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi akan diberikan selepas membuat pembelian dari saya.

Hubungi:
Emelia Elza
Id Shaklee  910243
SMS WHATSAPP 012-9488265

BLOG: myladangvitamin.blogspot.com
PAGE FB: LADANG VITAMIN - MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI

No comments: