Saturday 28 September 2013

CANTIK DAN CERAH

Assalamualaikum..

Just nak share citer sahabat saya, katanya kawan dia pergi farmasi nak cari ubat cerahkan kulit dan pudarkan parut. Cuba teka apa diorang syorkan..ESP dan Vita C hehehehe...

Alkisahnya ni citer kawan kepada kawan saya, lepas amalkan ESP dan vita C memmang orang tegur kulitnya dah semakkin cerah , parut makin pudar.

Memang dah tersohor ESP ni kan memperbaharui sel kulit, bahkan ada yang bagitahu saya kulitnya makin cerah lepas ambil ESP ala-ala pakai pemutih gitu !

Vitamin C memang best lah untuk merangsang penghasilan kolagen, juga membantu mencerahkan kulit. 

ESP bukan sekadar soya protein biasa tau. Ia dicuci dengan air  (soy protein dipasaran biasa dicuci dengan arak) untuk mengekalkan kualitinya bahkan ia terhasil bukan gmo, maknanya ESP diperbuat dari sumber soya yang tidak diubah suai genetiknya. Maka sudah tentulah ia lebih terjaminn selamat dan berkualiti.

Sebab sebut soya orang takut  dikaitkan dengan barah dan sebagainya. ESP soy protein Shaklee adalah selamat macam saya cakap tadi kerana ia adalah soya NON GMO....

Ok lah jumpa lagi esok, mata pun dah layu semacam jer..Tak sabar bfast dengan ESP..nak kulit gebu lah konon hik3.  umur dah 35 ni memang semua benda nak jaga ;)

Nak dapatkan ESP dan resipi bancuhan ESP pelbagai variasi dan tips2 percuma dengan pembelian ESP dan supplemen Shaklee dari saya pengedar sah Shaklee anda.

Pm je kalo nak ;)

Emelia Elza Jamaluddin
SMS WA 012-9488265
ID SHAKLEE 910243

PAGE : LADANG VITAMIN






No comments: