Sunday 20 October 2013

Demam Vivix

Assalamualaikum...apa khabar semua sahabat dan kenalan blog.

Sabtu semalam saya ada sekolah ganti, balik dari sekolah demam panas  demam dari tengahari semalam sampai pagi, panas satu badan dan berat kepala. Alhamdulillah lepas telan 2 biji Garlic complex dan 3 biji vita c chewable 100mg badan rasa ringan seperti lepas makan panadol. Lepas tu tidur sekejap sambung lagi sesudu Vivix untuk malam kedua.

Ntah lah suratan atau kebetulan, baru ambil sesudu Vivix esoknya terus demam. Saya baru kali pertama ambil Vivix niat nak kan kesihatan keseluruhan badan, nak sihat jantung, paru-paru dan semua lah dengan izin Allah.

Sendi-sendi  sakit juga, mungkin campur badan berangin sama. Alhammdulillah bangun pagi ni dah segar dan berpeluh. Syukur sangat, cuma makan lah tak berapa selera sebab mulut masih pahit. Yang boleh telan jus Sunquick oren dan air lemon panas. masam-masam gitu i like hehe.

Tak sabar nak tengok hasil penyembuhan dan perubahan yang dialami setelah mengamalkan VIVIX. Dah makan sendiri ni sedap sikit nak cerita kat orang kan. Saya memang tekad nak jaga kesihatan tubuh badan, semuanya dengan izin Allah jua.

Saya pilih untuk sihat dengan mengamalkan supplemen. Jika anda berminat dan ingin tahu supplemen apa yang sesuai untuk keperluan anda, pm saya ;)

Emelia Elza 012-9488265  Id Shaklee 910243
Ladang Vitamin- Membina kesetiaan melalui kualiti


No comments: