Thursday 17 October 2013

Time ada buat tak nampak, time xde tercari-cari

Assalamualaikum...apakhbar semua sahabat dan blogger....

Dengar tajuk macam nak gaduh pun ada ye tak hahaha...takde takde macam ni..biasa fenomena Shaklee ni time promo murah2an dan jimat beratus ringgit orang tak cari..tapi bila dah abis promo baru lah nak tanya promo apa kan, Shaklee promo satu produk je sebulan.

Haa  dan bulan Oktober 2013 ni promo Collagen Powder.Saya kenal SCP (SHAKLEE COLLAGEN PPOWDER) ni pun time promo last Disember 2012..masa tu baru 3 bulan join Shaklee. Beli mmemang untuk pkai sendiri je.

Pastu putus bekalan, huwaaaaa. Kali ni saya tekad, nak rembat 7 kotak terus (buy 6 free 1) sebab ia supply bekalan collagen saya hingga 5 bulan ...5 bulan tuuuuu


Ok saya nak kongsi habis-habisan keuntungan yg anda dapat dengan pembelian 6 kotak kolagen kali...check it outt!!

Banyakkan kelebihan pembelian 6 kotak kolagen promo ni..valid hingga 31 OKTOBER 2013 sahaja.

Lepas tu jangan nak nanges nanges kat bahu mak ye..nak dapat harga promo ni...sekotak saja dah jimat hampir RMxxx.....serius ni..

kalo tak caya gak tak tahu lah hihihi..saya? Saya memang nak rembat 7 kotak terus tak mahu kongsi-kongsi...lepas ni nak amal terus collagen Shaklee sampai abis promo pun insyaAllah sebab saya yakin dengan kajian demi kajian produk Shaklee ternyata halal, berkesan dan selamat.

Kesan terbaik diambil bersama Vitamin SR yang dah ada dipasaran Shaklee sekarang dan ESP juga Vivix...kenapa nak ESP? sebab ESP perbaharui sel-sel kulit...Vit C membantu penghasilan kolagen gitew.

Vivix? Vivix repair DNA yang rosak, antioksidan yang tinggi dan kaya resveratrol..kandungan asid elagik dalam VIVIX mencegah kanser dari berulang, sangat disyorkan kepada pesakit diabetes kronik, darah tinggi, pesakit jantung, pesakit kanser, strok dan lain-lain.

Pm saya jika anda berminat. Ingat Shaklee ingat saya. nak cuba Shaklee cari saya ye ;)

EMELIA ELZA  SMS WA 012-9488265
 ID SHAKLEE 910243

LADANG VITAMIN- MEMBIINA KESETIAAN MELALUI KUALITI

No comments: