Friday 1 November 2013

VIVIX OOOH VIVIX

 Assalamualaikum......oooo yesssss..bulan November dikejutkan dengan promosi VIVIX. Saya suka saya suka saya suka huhuhu

Ye iinilah masanya nak memiliki VIVIX dengan harga super jimat . Jom berikan 60 trillion sel sel anda hanya yang terbaik.


FUNGSI VIVIX ;

-Melawan penuaan pada tahap sellular
-melindungi /memperbaiki DNA
-memberi impak positif pada pengawalan genetik
-menggalakkan biogenesis (pembentukan baru mitochondria
-melambatkan pembentukan protin AGE
-memelihara kesihatan jantung
-kesihatan otak ( pesakit strok)
-kesihatan sistem imun
-kesihatan sendi
-perlindungan antioksidan
-peningkatan tenaga pada tahap sellular




Oh ya..suka saya tambah semuanya dengan izin YANG MAHA KUASA juga. Tiada izinNYA supplemen ini tidak bermakna.


Bagi yang berusaha untuk sembuh dari strok, diabetes yang kronik insyaAllah boleh cuba juga pesakit SLE. Kerana sudah terbukti melalui pengalaman sahabat2 Shaklee saya dan pengguna Shaklee.

Promosi bermula hari ini hingga 30 November 2013.. teringin ber VIVIX dengan harga super jimat inilah masanya !!

Pm saya :

Pn Emelia
Id Shaklee 910243
 SMS WHATSAPP    012-9488265

No comments: