Saturday 2 November 2013

SCP COLLAGEN POWDER -WE GONNA MISS U

Assalamualaikum semua sahabat-sahabat..dah bfast ke. Biasa pagi pagi ni dah masuk sesuatu untuk alas perut kan hehe. 

Alhamdulillah rutin pagi saya ambil 1 sachet Coolagen Powder Shaklee yang promosinya baru habis ujung bulan Oktober. Saya memnag suka promo SCP ni maklum lah time promo boleh beli untuk simpan stok peribadi huhu.

Nak bermasker boleh, nak minum boleh. Memang best Collagen Powder ni walaupun takde perasa, pemanis tiruan tak apalah, sebab saya bayar mahal sikit pun bukan untuk perasa ,pemanis dan pewarna tu kan..

lagipun khasiat kolagen sumber marin /laut dalam ni mempunyai ketahanan dan penyerapan unggul berbanding kolgen dari fruit base. No wonderlah harganya pun jauh lebih murah dari kolagen marin/sumber laut dalam kan.

Macam nak mengait buah di ladang dan menangkap ikan di laut dalam haa kan beza tu.

Untuk perbaharui sel-sel kulit saya ambil energizing soy protein ESP . sehari sekali, nak sihat dan bertenaga sepanjang hari, sambil menyelam minum air, nak cantikkan kulit pun boleh.

Ada orang belum sampai setin ESP dah nampak hasil, ada pula masuk canister kedua baru nampak glowing mukanya. yelah, nak perbaharui sel-sel kulit kita ni kan ambil masa 90 hari, sebab tu ambil masa sikit. nak ekspress ekspress dikhuatiri bahan-bahan aktif yang merosakkan kulit dari dalam. Haa nampak cantik luaran kan ,hati-hati ye memilih produk kecantikan dan kesihatan yg tak berapa sihat huhu.

Tak berapa sihat macamana tu, maksud saya ada juga supplemen di pasaran dikeluarkan untuk mengaut keuntungan semata, bukan kerana kualiti produk tersebut. nak result yang cepat, atau nak jual harga murah jadi bahan-bahan pun tak de jaminan kualiti.

Saya memang jatuh cinta pada Shaklee ni, berbillion dollar dibelanjakan untuk kajian demi kajian bagi memastikan ketulenan produk dan keberkesanannya.

Alhamdullillah, hari ke hari semakin berbaloi baloi join Shaklee.

Oh ya, jika ada sesiapa berminat nak tambah pendapatan 4-5-6 angka  boleh hubungi saya untuk membantu anda menjana pendapataan sampingan. saya juga bekerja dalam masa yang sama Shaklee ni saya jadikan pendapatan sampingan..haa nak ke tak nak..

kalo nak hubungi saya , di talian 012-9488265 (SMS WHATSAPP ONLY) saya akan pm lebih details.

Ok lah bye hehe

Salam sayang,
Emelia Elza 
Id Shaklee 910243

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

Penghantaran ke muka pintu anda Shaklee poskan melalui GEDEX. 

Manakala saya menggunakan perkhidmatan poslaju Malaysia.
COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Temerloh, Triang, Bera, Maran, Mentakab.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 

No comments: