Monday 3 February 2014

Sayur beracun???

Assalamualaikum.. apa khabar semua sahabat.  Pagi ni mintak hubby belikan sawi sebab nak goreng mee. 

Mak aih terkojut den udah ler sawinya lebar. Satu lubang pun takde ni ha. Ni tanda tanda sayuran ni tidak mengalami gangguan serangga perosak. 

Kalo begitu sudah tentu penanamnya menggunakan racun serangga ye tak. Kesannya untuk kita tidak baik untuk kesihatan sekaligus menjejaskan kualiti sayur tersebut. 

Teringat masa kecik dulu mak kalo bab memujuk anak anak makan sayur akan cakap " makanlah sayur ni nanti kulit cantik ".. haa zaman semakin maju. Manusia pun nak untung laju jual sayur cepat besar dan meracuni serangga . Namun tidakkah ia boleh menjejaskan pemakan sayur seperti kita ini.

Untuk menampung kekurangan nutrisi dan vitamin yang terdapat dalam sayuran, saya memilih Vita lea multivitamin dengan zat besi. Mengandungi 28 jenis vitamin dan 7 jenis mineral ia sangat digalakkan kepada mereka yang sibuk , memerlukan zat untuk menyokong nutrisi seharian yang tidak didapati dalam makanan seharian.

Para ibu hamil,menyusu dan berpantang serta mereka yang mengalami anemia atau tekanan darah rendah anda MESTI CUBA VITA LEA MULTIVITAMIN .

Sebiji sehari dan mudah larut air. Tidak sampai 4 minit pun. Hanya 3 minit vita lea dah terlarut dalam air. Dan ia lebih baik dari obimin.

Nak sihat dan bertenaga? VITA LEA MURAH BERGANDA FEBUARI INI. PM- SMS -WHATSAPP KE 012-9488265 
PN EMELIA  
PENGEDAR SHAKLEE TEMERLOH -BERA - KERAYONG- MENTAKAB 
ID 910243

No comments: