Thursday 1 May 2014

Multivitamin terbaik untuk kanak kanak : Meal shakes Shaklee

Ramai juga para ibu yang bertanyakan supplemen apa yang sesuai untuk permata hati mereka seawal usia setahun . Oh tidak, walaupun saya peniaga online saya tidak sewenang wenang nya mengesyorkan sebarang vitamin untuk mereka. Ini kerana bagi bayi di bawah 2 tahun, susu ibu lah yang terbaik buat mereka. Tidak ada selain itu.

Namun bila mencapai usia 2 tahun, keperluan nutrisi semakin meningkat. Dan untuk menyokong keperluan nutrisi tersebut saya memilih Meal Shakes Shaklee dan saya memberikan kepada anak saya seawal usianya 2 tahun.

Mempunyai 24 jenis vitamin dan mineral serta kalsium , Meal shakes adalah pilihan terbaik saya sejak 2 tahun lalu. Ikhlas saya katakan, saya bersyukur kerana diberi peluang mnyediakan pilihan terbaik untuk anak saya.

Berikut adalah kelebihan khasiat Meal shakes Shaklee yang lain

15 Kebaikan Meal shake untuk kanak-kanak yang ibu patut tahu adalah:

1-Kurangkan Ekzema
2-Untuk Tumbesaran
3-Untuk Perkembangan Minda
4-Untuk Tingkatkan Selera Makan anak
5-Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu
6-Untuk Anak kekal aktif
7-Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
8-Meningkatkan berat badan anak
9-Membantu anak fokus
10-Membantu kurangkan kekerapan asthma
11-Mengatasi masalah sembelit pada anak
12-Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
13-Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
14-Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
15-Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu.

sumber kredit to : Blog Sihat Macam Yaya

Ingin mendapatkan supplemen Shaklee Mealshakes hubungi saya 

Pn Emelia Jamaluddin  012-9488265

Pengedar Shaklee 910243

------------------------------
Saya adalah pengedar Shaklee seluruh Malaysia.

COD cash on delivery kawasan Temerloh , Mentakab , Triang , Kerayong, Bera  .

No comments: