Friday 2 May 2014

PERBEZAAN ESP , MEAL SHAKES DAN CINCH SHAKE MIX SHAKLEE

Beza  ESP ▶▶ CINCH ▶▶ MEAL SHAKES

ESP ( Energizing soy protein ) 850gm dihasilkan daripada 30kg soya NON GMO. Sumber protein dan asid amino membantu memperbaharui sel sel kulit dan memberi tenaga segera. Sangat baik untuk pemulihan luka dalaman dan luaran. Disyorkan wanita hamil , menyusu, berpantang, selepas pembedahan.

Cinch ada leucine untuk memelihara otot. Membantu  meningkatkan metabolisme penting untuk penurunan berat badan. Cinch membantu menukar lemak kita menjadi otot.  Ia kaya dengan serat memberi rasa kenyang dan melancarkan proses pembuangan najis . Dengan 3 perasa lazat...cappucino..coklat..vanilla. Sumber protein yang kaya leucine ini membantu mendapat tubuh yang anjal dan tidak menggelebeh selepas proses penurunan berat badan.

Meal shakes multivitamin dalam bentuk serbuk. Mengandungi 24 jenis vitamin , mineral dan kalsium. Mengandungi prebiotik untuk melancarkan sistem pencernaan..Sesuai diambil kanak kanak 2 tahun ke atas dan golongan dewasa, atau mereka yang tidak suka makan sayur , mereka yang tidak boleh menelan pil.

-------
Dapatkan supplemen bancuhan anda hari ini.

Hubungi saya pengedar Shaklee Malaysia Id 910243

Emelia 012-9488265

Ladang Vitamin : Membina kesetiaan melalui kualiti

No comments: